Η τελεία – Peter Reynolds

Η ανάπτυξη των δραστηριοτήτων στηρίζετε μεθοδολογικά στην ταξινομία του Bloom (Γνώση- Κατανόηση - Εφαρμογή - Ανάλυση - Σύνθεση - Αξιολόγηση)

Στόχοι:

  • προσωπική ενδυνάμωση (εντοπισμός συναισθημάτων, έκφραση και διαχείριση)
  • ανάπτυξη δεξιοτήτων ΤΠΕ  (annotate -πίνακα διαμοιρασμού του webex).

Επιμέρους στόχοι: 

  • ανάπτυξη παρατηρητικότητας
  • δημιουργικής σκέψης
  • δεξιότητες λεπτής κινητικότητας
  • ανάπτυξη προφορικού λόγου
  • συνεργασίας (παραγωγής κοινού κειμένου)

Eργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν: padlet, storyjumper, voki, e me content (h5p), pixiz, google slides (επεκτάσεις), voicethread (αναμένεται η συγκέντρωση όλων σε ένα μέσο)

 

  1. Ακούμε την ιστορία με τηλεδιάσκεψη σε διαμοιρασμό οθόνης από το You tube 
  2. Γνώση: «Εντοπισμός στοιχείων αφήγησης»  αρχικά με ερωτήσεις στην σύγχρονη επαφή μεταξύ παιδιών και της νηπιαγωγού και στη συνέχεια μέσω των παρακάτω παιχνιδιών :- Βάλε στη σειρά τα συναισθήματα της Λίας                                                                       - Γνωριμία με τα συναισθήματα     
  3. Κατανόηση: Τι ήθελε να πει αυτή η ιστορία;:»Τα συναισθήματα της Λίας»                                                - Τα ζωγραφίζουν σε χαρτί     (δείγμα κολάζ των εργασιών των παιδιών)                              - Συνάντηση και παρουσίαση των εργασιών των παιδιών και δημιουργία τελείας
  4. Εφαρμογή                                                                                                                                                                             - Παρατήρηση του πίνακα του ζωγράφου Alexander Calder και δημιουργία έργων με τελείες (κατασκευές και ζωγραφική)

Δείγμα εργασιών 

        - Παρατήρηση στο έργο του Καντίνσκι και  κατασκευή Πρωτομαγιάτικων στεφάνων                                                      - τραγούδι για την Πρωτομαγιά                                                                                                                                                        -  Τι άλλο μπορείς να φτιάξεις χρησιμοποιώντας τελείες; ένα παιχνίδι, ένα ζωάκι, ή κάτι άλλο; 

- Μπορείς να φτιάξεις έναν κατάλογο με ο, τι υλικά διαθέτεις με τα χρώματα που χρησιμοποίησε ο ζωγραφος; Γράψε δίπλα τα ονόματα τους

5. Ανάλυση                                                                                                                                                                               - Γιατί η Λία βοήθησε το αγόρι να ζωγραφίσει; Εσύ ποιον βοηθάς τώρα που είσαι στο σπίτι και με ποιον τρόπο. Δείξε μας σε ένα βίντεο τι βοήθεια προσφέρεις. Και εξήγησέ μας γιατί. (τα παιδιά ανεβάζουν βίντεο στο padlet της ψηφιακής τάξης)

6. Σύνθεση                                                                                                                                                                              -Τι Τι ξέρεις να κάνεις καλά; Δείξ’ το μας σε μια φωτογραφία ή σε ένα βίντεο. Αν ζωγραφίζεις ωραία, φτιάξε μια ζωγραφιά, αν τραγουδάς ωραία πες μας ένα τραγούδι, αν μαγειρεύεις ωραία φτιάξε μας κάτι και γράψε την συνταγή, κλπ.   (τα παιδιά ανεβάζουν βίντεο στο padlet της ψηφιακής τάξης)

- Σύγχρονη επικοινωνία: Ομαδική σύνθεση ιστορίας ομαδικά σε "σύγχρονη επικοινωνία" με το εργαλείο storyjumper     

  1. Αξιολόγηση με διαδραστικά φύλλα 
  2. Οι οδηγίες για τις εργασίες  δίνονται εδώ

9. Οι εργασίες  συγκεντρώνονται σε  ένα βιβλίο (προσεχώς)

 

 

Leave a Reply