Πληροφορική στην εκπαίδευση: Η επιστήμη του μέλλοντος στα ελληνικά σχολεία του σήμερα

κ.Μαυραγάνης   23/5/2015

όλο το άρθρο είναι εδώ:

https://www.huffingtonpost.gr/2015/05/23/plhroforikh_n_7309422.html

Το πέρασμα στη Δευτεροβάθμια: Η Πληροφορική στο Γυμνάσιο

Περνώντας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τα πράγματα όσον αφορά στην Πληροφορική αρχίζουν να διαφοροποιούνται, καθώς σκοπός είναι – όπως αναφέρεται στο βιβλίο της Α' Γυμνασίου- μέσα από το μάθημα της Πληροφορικής ο μαθητής να γνωρίσει τον υπολογιστή ως μια συσκευή – εργαλείο, που τη χρησιμοποιεί αρκετά συχνά στην καθημερινή ζωή. Τα αντικείμενα είναι η γνωριμία με τον υπολογιστή, το λογισμικό του υπολογιστή, η χρήση εργαλείων έκφρασης και δημιουργίας, η γνωριμία με το Ίντερνετ και τις υπηρεσίες του και ο υπολογιστής στην καθημερινή ζωή. Αντίστοιχα, στη Β' Γυμνασίου σκοπός είναι η γνωριμία με τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα, η επικοινωνία μαζί του, η χρήση εργαλείων έκφρασης, επικοινωνίας, ανακάλυψης και δημιουργίας και ο υπολογιστής στο επάγγελμα. Ο μαθητής διδάσκεται τις βασικές αρχές λειτουργίας του υπολογιστή, και στη συνέχεια περνά στην πρώτη γνωριμία με τον προγραμματισμό, στην Γ' Γυμνασίου, μαθαίνοντας τα βασικά στάδια επίλυσης προβλήματος με τη χρήση υπολογιστή, τη δημιουργία και εκτέλεση προγράμματος, τη δημιουργία πολυμεσικών εφαρμογών, την επίδραση στην επιστήμη, την τέχνη, τον πολιτισμό κλπ.