Updated on 16 Φεβρουαρίου, 2021
Μαθηματικά: μάθημα 29
Στόχος του μαθήματος είναι
- να διαπιστώσουν οι μαθητές την ύπαρξη διαφορετικών πράξεων, της πρόσθεσης, που ήδη γνωρίζουν, και της καινούριας πράξης, της αφαίρεσης
- να διακρίνουν τα διαφορετικά σύμβολα της κάθε πράξης (+ και - ) όταν τα συναντούν και να προχωρούν στην σωστή κάθε φορά εκτέλεση της πράξης που έχουν μπροστά τους.
Για να βοηθήσουμε σε αυτή την κατεύθυνση, μπορούμε να έχουμε δύο ξυλομπογιές μπροστά μας. Ένα χρώμα θα αντιστοιχεί στο σύμβολο της πρόσθεσης (+) και ένα σε αυτό της αφαίρεσης (-). Κάθε φορά που συναντούν μία πράξη τα παιδιά, πριν προχωρήσουν στην εκτέλεσή της, θα χρωματίζουν με το σωστό χρώμα το σύμβολο της πράξης.
Με αυτή τη διαδικασία θα συνηθίσουν να εντοπίζουν αρχικά το σύμβολο, ώστε να αποφεύγουν την εκτέλεση λάθος πράξης.
Μην ξεχνούμε επίσης να χρησιμοποιούμε λέξεις κλειδιά ώστε τα δύο σύμβολα να αποκτούν πέρα από οπτικό και ουσιαστικό επικοινωνιακό νόημα.
Πρόσφατα σχόλια