Καλωσορίσατε στον Μαθηματικό Κόσμο. Σε αυτό το ιστολόγιο εστιάζουμε σε τρόπους στους οποίους οι μαθητές μπορούν να αποκτήσουν βασικές γνώσεις μαθηματικών και να μπορεί να…
ΜΟΝΤΕΛΟ SIR ΜΙΑΣ ΕΠΙΔΗΜΙΑΣ
Περιγραφή μαθησιακού αντικειμένου Γραφική απεικόνιση της πορείας μιας επιδημίας μέσω του μοντέλου SIR (Susceptible, Infected, or Recovered). Μέσω τροποποίησης της μεταδοτικότητας, της μολυσματικότητας και της…
1η Δραστηριότητα
Χρησιμοποιώντας το μοντέλο SIR, τροποποιήστε τις παραμέτρους μεταδοτικότητας, μολυσματικότητας και κοινωνικότητας για να παρατηρήσετε την επίδρασή τους στην επιδημική καμπύλη. Καταγράψτε τα αποτελέσματα των αλλαγών…
2η Δραστηριότητα
Σε μια κοινότητα 100.000 κατοίκων, μια επιδημία ξεκινά με περιορισμένους πόρους στο σύστημα υγείας: Διαθέσιμες ΜΕΘ: 500. Καθημερινές ανάγκες σε ΜΕΘ ανά σοβαρό κρούσμα: 5%.…
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 5
Το εκπαιδευτικό βίντεο έχει ως στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τους αριθμούς μέχρι το 5. Στο παρόν βίντεο, οι μαθητές της Α΄ Δημοτικού μαθαίνουν…
1η Δραστρηριότητα
Παρακολουθήστε το βίντεο με τις προσθέσεις και απαντήστε στα ερωτήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σας. Γράψτε πόσες σωστές απαντήσεις βρήκατε. Στείλτε τις απαντήσεις σας στην…
2η Δραστηριότητα
Αφού ολοκληρώστε τη 1η Δρασηριότητα λύστε τις παρακάτω πράξεις: 0+x=5 2+0=? 3+1=? x+4=5 Στείλτε τις απαντήσεις σας στην ομάδα μας στο Facebook
ΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΜΒΟΛΙΩΝ
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει οπτικοποιημένες τις εκατοστιαίες συνέπειες πραγματικών και τις αντίστοιχες δραστικότητες και παρενέργειες πραγματικών εμβολίων, στοχεύοντας στην καλύτερη κατανόηση των μαθηματικών στις…
1η Δραστηριότητα
Πατήστε το link που σας δίνετε στην περιγραφή του Ανοικτού Εκπαιδευτικού Πόρου. Αφού το πατήσετε θα δείτε τρία πλαίσια τα οποία έχουν έναν συγκεκριμένο αριθμό…
2η Δραστηριότητα
Σκοπός της 2ης Δραστηριότητας είναι να απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα για κάθε πλαίσιο. ΠΛΑΙΣΙΟ 1): A)Πόσοι πέθαναν; B) Πόσοι είχαν σοβαρές και χρόνιες επιλοκές; Γ) Πόσοι…