Ιστολόγιο: 10 μυνηματα σχετικά με τον σχεδιασμό μιας σχολικής γιορτής.

10 μηνύματα σχετικά με τον σχεδιασμό μιας σχολικής γιορτής.

1ο μήνυμα: «Γνωρίζοντας τα ζώα»

Περιεχόμενο: Σκοπός είναι να μάθουν πληροφορίες για τα ζώα ανά κατηγορίες. Όπως: Τα ζώα του δάσους, της θάλασσας, της φάρμας, τα κατοικίδια.

Δραστηριότητα: Κατασκευή φάρμας με χαρτόνι

2ο μήνυμα: «Μαθαίνουμε για την άγρια φύση»

Περιεχόμενο: Σκοπός είναι να μάθουν τα παιδιά να ξεχωρίζουν τα ήρεμα από τα άγρια ζώα, διευρύνοντας τους ορίζοντές τους. Δίνουμε έμφαση στα ζώα της άγριας φύσης

Δραστηριότητα: Τα παιδιά ξεχωρίζουν τα άγρια ζώα μέσα από ένα πλήθος ζώων

3ο μήνυμα: «Μαθαίνουμε για τις κατηγορίες ζώων ανάλογα με την τροφή τους»

Περιεχόμενο: Στόχος του μηνύματος είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τις κατηγορίες που διαχωρίζονται τα ζώα ανάλογα με τις διατροφικές τους συνήθειες όπως τα παμφάγα, τα φυτοφάγα και τα σαρκοφάγα. Στοχεύει ακόμα στο να ενημερωθούν πως η διατροφή αλλάζει ανάλογα με τις κατηγορίες των ζώων και είναι ιδιαίτερα σημαντική για την πορεία της ζωής τους.

Δραστηριότητα: Αντιστοίχιση μεταξύ των ζώων και των τροφών τους

4ο μήνυμα : «Η συμβολή και τα οφέλη των ζώων στο ανθρώπινο είδος»

Περιεχόμενο: Σκοπός είναι να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά σχετικά με το θέμα των ζώων και να μάθουν πως τα ζώα είναι πολύ σημαντικά στην ανθρωποτητα. Προσφέρουν  συναισθηματική αξία στους ανθρώπους τους κρατουν συντροφιά και τους παρέχουν ασφάλεια.

Δραστηριότητα: Ανάγνωση παραμυθιού Τα αδεσποτακια της Γιολάντας Τσορώνη- Γεωργιάδη.

5ο μήνυμα : «Η εξαφάνιση ενός είδους ζώου είναι απώλεια για όλους μας»

Περιεχόμενο: Σκοπός είναι τα παιδιά να ενημερωθούν για τις συνέπειες που προκαλούνται λόγω των ζώων υπό εξαφάνιση. Για παράδειγμα η μείωση της βιοποικιλότητας και η διατάραξη της οικολογικής ισορροπίας.

Δραστηριότητα: Κατασκευή της κιβωτού με τα ζώα που κινδυνεύουν

6ο μήνυμα: «Ο κύκλος του νερού»

Περιεχόμενο: Τα παιδιά μαθαίνουν για τον κύκλο του νερου. Σκοπός είναι να αντιληφθούν πως το νερό με τη μορφή ατμών ψύχεται, στη συνέχεια σε ένα ορισμένο ύψος και συμπυκνώνεται για να σχηματίσει σύννεφα. Το νερό συνεχίζει να συμπυκνώνεται για να σχηματίσει σύννεφα, αλλά όταν συσσωρεύεται πολύ νερό, τα σύννεφα γίνονται βαριά και στη συνέχεια το νερό πέφτει από τον ουρανό με τη μορφή βροχής, χιονιού ή χαλάζι.

Δραστηριότητα: Αφήγηση του παραμυθιού “Πέφτει, πέφτει η σταγόνα ” του Γκόντουιν Σαμ.

7ο μήνυμα: «Η ανακύκλωση δεν είναι επιλογή, είναι υποχρέωση»

Περιεχόμενο: Σκοπός είναι να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά με το θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος και πιο συγκεκριμένα την ανακύκλωση έτσι ώστε να είναι σε θέση να επηρεάσουν τον περίγυρό τους.

Δραστηριότητα: Παιχνίδι με διαχωρισμό σκουπιδιών στους αντίστοιχους κάδους

8ο μήνυμα: «Ο πλανήτης μας, το σπίτι μας, χρειάζεται την προστασία μας»

Περιεχόμενο: Σκοπός του μηνύματος είναι να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά με το θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος αλλά και να μεταδώσουμε γνώσεις μέσω της προβολής σχετικών βίντεο και τη πραγματοποίηση δραστηριοτήτων προκειμένου να αλλάξουν ορισμένες συνήθειες που έχουν ενσωματωθεί στην καθημερινότητά τους και αποτελούν καταστροφή για το περιβάλλον.

Δραστηριότητα: Χάρτινη κατασκευή του πλανήτη γεμάτο σκουπίδια.

9ο μηνυμα : «Φυσικές καταστροφές»

Περιεχόμενο: Σκοπός  είναι τα παιδιά να ενημερωθούν σχετικά με τις ζημιές που προκαλούνται στο περιβάλλον αλλά και στα ζώα,  λόγω των φυσικών καταστροφών π.χ πυρκαγιές, πλημμύρες και σεισμοί.

Δραστηριότητα: προβολή βίντεο από διάφορες φυσικές καταστροφές.

10ο μήνυμα  :«Πρόληψη φυσικών καταστροφών»

Περιεχόμενο: Σκοπος είναι να μάθουν τα παιδιά πως πρέπει να προφυλάσσονται για να μην κινδυνέψουν σε περίπτωση κάποιας φυσικής καταστροφής π.χ πυρκαγιά, πλημμύρα, σεισμός.

Δραστηριότητα: Αναπαράσταση πυροσβεστών σε περιστατικό πυρκαγιάς και σεισμού.

Leave a Reply