Γλώσσα και Μαθηματικά- 3/4 (ανθολόγιο και ώρα)

Ανθολόγιο: Το ρολόι της Μάρως (Σελ 155)
Μαθηματικά κεφ. 47 και 48

Διαβάζω το κείμενο από το ανθολόγιο και απαντάω τις ερωτήσεις στο τέλος.

 

 

 

 

 

Δες την εικόνα και απάντησε στα κενά.

 

 

 

 

 

 

Εξασκήσου στην ώρα παίζοντας αυτό το παιχνίδι:

http://www.jele.gr/activity/b/math/mathB020.swf

Μπορείς να εξασκηθείς στα λεπτά σε ένα ψηφιακό ρολόι εδώ:

https://www.thatquiz.org/tq-g/

Στις παρακάτω σελίδες θα βρεις ιδέες για να κατασκευάσεις ένα ρολόι. Θα το βάλω και στα assigments. Μπορείς να διαλέξεις ρολόι χεριού ή τοίχου!

Fabriquer une montre dapprentissage

paper-clock-project

Θυμίζω ότι έως την Κυριακή έχετε και την πρόσκληση για τα γενέθλια του Μάνου!

Καλό Σαββατοκύριακο!

4 Comments on “Γλώσσα και Μαθηματικά- 3/4 (ανθολόγιο και ώρα)

  1. Πρέπει να γνωρίζει ενα παιδί της ηλικίας μου την ώρα για να μπορει, συμπληρωματικά με τους γονείς του, να κανονίζει το πρόγραμμα του με τις δραστηριότητές του.

    Επίσης η Μάρω υποθέτω οτι ήθελε ενα ρολόι αλλα δεν ειχε καταλαβει το ποσο δυσκολο ειναι να μαθει κανεις σε αυτη την ηλικία την ώρα. Νομίζω οτι ίσως δυσκολεύτηκε αργότερα πολύ για να μάθει την ώρα και αυτό της έφερε μπελάδες.

  2. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε την ώρα γιατί θα έχει πολύ μεγάλο ρολό στην ζωή μας.
    Θα πρέπει να τη μάθουμε για να είμαστε συνεπείς στο σχολείο και στα ραντεβού μας αλλα και στης δουλειές μας.

  3. Η Μάρω δεν είχε καταλάβει το πόσο σημαντικό και χρήσιμο είναι να μάθει κανείςτην ώρα στην ηλικία που είναι γι αυτο δεν είχε καταλάβει τους μπελάδες που θα ερχόντουσαν γιατι ισως να δυσκολευτη .
    Είναι πολύ σημαντίκο ένα παιδί στην ηλικία που είμαστε να αρχίζει να μαθαίνει την ώρα γιατί όσο πιο μικροί την μάθουμε τόσο πιο πολύ θα μπορούμε να βοηθησουμε κ εμείς τους γονείς μας στον συντονισμο με το σχολειο μας κ τις υπολοιπες δραστηριότες μας .

Αφήστε μια απάντηση