Σκοπός δημιουργίας του ιστολογίου

Το παρών ιστολόγιο περιλαμβάνει θεωρητικά στοιχεία του μαθήματος της Ιστοριας της Γ τάξης Δημοτικού. Υπάρχει πλούσιο υλικό με το οποίο  οι μαθητές που θέλουν να μελετήσουν και να βρουν επιπλέον στοιχεία για το μάθημα αξίζει  να επισκεφθούν το ιστολόγιο αυτό.

 Παράλληλα μπορούν να ανταλλάξουν απόψεις με την εκπαιδευτικό και να λύσουν τυχόν απορίες που τους έχουν δημιουργηθεί. Επίσης περιέχει χρήσιμες συνδέσεις και ενημερώνεται τακτικά. Απώτερος σκοπός του ιστολογίου, είναι να αποτελέσει τον τρόπο επικοινωνίας του εκπαιδευτικού με τους μαθητές της . Ταυτόχρονα φιλοδοξεί να αναδείξει την ομορφιά, το μεγαλείο, την γνώση και την κοινωνική διάσταση του μαθήματος της Ιστορίας.
Το περιεχόμενο του ανανεώνεται σε εβδομαδιαία βάση από τον δημιουργό και ευελπιστεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο όχι μόνο για την συγκεκριμένη ηλικία και ομάδα μαθητών αλλά και για κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό της Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης ή ακόμα και για οποιονδήποτε χρήστη που  τον ενδιαφέρει να εξερευνήσει τον χώρο αυτό.  Το ιστολόγιο μπορεί να αποτελέσει μια ιδανική πλατφόρμα για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας  καθώς αποτελεί ένα μέσο δυναμικής δημοσίευσης κειμένων, εικόνων και ήχων για όσους θέλουν να εκφράσουν τις σκέψεις, τις απόψεις και τις αναλύσεις τους μέσω των ιστοσελίδων τους. 

Σχετικά με την παιδαγωγική αξία του παρόντος ιστολογίου. Η διδακτική αξιοποίηση του παρόντος ιστολογίου στο μάθημα της Ιστορίας συμβάλλει στην ενίσχυση της επικοινωνίας και  της κοινωνικής  αλληλεπίδρασης με τους μαθητές. Παρέχεται η δυνατότητα ανάπτυξης διαλόγου ακόμη και σε παγκόσμιο ακροατήριο. Μέσω του  συγκεκριμένου ιστολογίου η μάθηση αποκτά έναν πολύπλευρο χαρακτήρα και μετασχηματίζεται από προσωπική σε κοινωνική δραστηριότητα, με διάλογο, κριτική σκέψη αλλά και ανάπτυξη βαθύτερης κατανόησης των προς εμπέδωση γνώσεων ( Μιτιντζή, 2012).

Βιβλιογραφία

Μιτιντζή, Ε. Α. (2012). Η χρήση των ιστολογίων στην εκπαίδευση και η επίδρασή τους στο σχολικό κλίμα: μια έρευνα δράσης (Διδακτορική Διατριβή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης).

Leave a Reply