Ελληνικά

Η ιστορία του Πανσέ

 

Ένας βασιλιάς μπήκε κάποτε στον κήπο του και βρήκε τα δένδρα, τους θάμνους και τα λουλούδια να μαραίνονται και να παθαίνουν.

Η βελανιδιά είπε πως πέθαινε γιατί δεν μπορούσε να ψηλώσει όπως το πεύκο. Γυρνώντας προς το πεύκο το βρήκε να μαραίνεται, γιατί δεν μπορούσε να κάνει σταφύλια όπως το αμπέλι. Και το αμπέλι πέθαινε, γιατί δεν μπορούσε να ανθίσει όπως η τριανταφυλλιά.

Τότε βρήκε ένα λουλούδι, τον πανσέ, να είναι ανθισμένο και πιο φρέσκο παρά ποτέ. Όταν το ρώτησε πήρε την απάντηση: «Το πήρα σαν δεδομένο, πως όταν με φύτεψες ήθελες πανσέδες. Αν ήθελες βελανιδιά, αμπέλι ή τριανταφυλλιά, θα τα είχες φυτέψει. Έτσι σκέφθηκα, πως αφού δεν μπορώ να είμαι τίποτε άλλο από αυτό που είμαι, θα προσπαθήσω να είμαι ότι καλύτερο μπορώ.

Βρίσκεσαι εδώ, γιατί η ύπαρξή σε χρειάζεται όπως είσαι, αλλιώς θα ήταν εδώ κάποιος άλλος. Όπως είσαι, εκπληρώνεις κάτι πολύ απαραίτητο, κάτι θεμελιώδες.

Κοίταξε τον εαυτό σου. Μπορείς να είσαι μόνο ο εαυτός σου… δεν υπάρχει η δυνατότητα να είσαι κανένας άλλος. Μπορείς να χαίρεσαι για αυτό που είσαι και να ανθίσεις ή να το καταδικάσεις και να μαραζώσεις.

Γ.5.3-Ιστορία-3η Δραστηριότητα (5η μέρα): Η Λερναία Ύδρα

Γ.5.3-Ιστορία-3η Δραστηριότητα (5η μέρα): Η Λερναία Ύδρα

Η Λερναία Ύδρα

Βήμα 1: Πάτησε εδώ για να ανοίξεις το βιβλίο της Ιστορίας και θυμήσου τον δεύτερο άθλο του Ηρακλή (Λερναία Ύδρα).

Βήμα 2: Φτιάξε το παζλ: Ο Ηρακλής και η Λερναία Ύδρα

2.1 Κάνε κλικ στην εικόνα και άνοιξε το λογισμικό της Ιστορίας.

2.2 Κάνε κλικ στη Δραστηριότητα 17 στην οθόνη του λογισμικού που θα εμφανιστεί.

2.3 Φτιάξε το παζλ "Ο Ηρακλής και η Λερναία Ύδρα".

Γ.5.2-Ιστορία-2η Δραστηριότητα (5η μέρα): Το λιοντάρι της Νεμέας

Γ.5.2-Ιστορία-2η Δραστηριότητα (5η μέρα): Το λιοντάρι της Νεμέας

Το λιοντάρι της Νεμέας

Βήμα 1: Πάτησε εδώ για να ανοίξεις το βιβλίο της Ιστορίας και θυμήσου τον πρώτο άθλο του Ηρακλή (Το λιοντάρι της Νεμέας).

Βήμα 2: Ζωγράφισε το δικό σου αγγείο!

2.1 Πάτησε εδώ για να δεις εικόνες και πληροφορίες για τα αρχαία ελληνικά αγγεία από το βιβλίο των εικαστικών.

2.2 Ζωγράφισε στο τετράδιό σου ή σε ένα μπλοκ ζωγραφικής ένα δικό σου αγγείο με μια παράσταση από τον πρώτο άθλο του Ηρακλή (το λιοντάρι της Νεμέας).

2.3 Φωτογράφισε τη ζωγραφιά σου με το κινητό ή το τάμπλετ σου.

2.4 Δημοσίευσε τη φωτογραφία με τη ζωγραφιά σου στο blog της κυψέλης (Οδηγίες για να δημοσιεύσεις ένα άρθρο στο blog θα βρεις εδώ) .

Γ.5.1-Ιστορία-1η Δραστηριότητα (5η μέρα): Η γέννηση του Ηρακλή

Γ.5.1-Ιστορία-1η Δραστηριότητα (5η μέρα): Η γέννηση του Ηρακλή

Η γέννηση του Ηρακλή

Βήμα 1: Πάτησε εδώ για να ανοίξεις το βιβλίο της Ιστορίας και θυμήσου το κεφάλαιο με τη γέννηση του Ηρακλή.

Βήμα 2: Πάτησε εδώ για να λύσεις το σταυρόλεξο του Ηρακλή.

Γ.4.1-Μαθηματικά-2η Δραστηριότητα (4η μέρα): Φυσικοί αριθμοί (ΙΙ)

Γ.4.1-Μαθηματικά-2η Δραστηριότητα (4η μέρα): Φυσικοί αριθμοί (ΙΙ)

Λύνουμε προβλήματα με φυσικούς αριθμούς!

Βήμα 1: Για να θυμηθείς τη λύση προβλημάτων με φυσικούς αριθμούς, πάτησε εδώ

Βήμα 2: Στη συνέχεια, λύσε τα προβλήματα από το φύλλο εργασίας.

Γ.3.1-Μαθηματικά-1η Δραστηριότητα (3η μέρα): Φυσικοί αριθμοί (Ι)

Γ.3.1-Μαθηματικά-1η Δραστηριότητα (3η μέρα): Φυσικοί αριθμοί (Ι)

Φυσικοί Αριθμοί

Βήμα 1: Για να θυμηθείς τους φυσικούς αριθμούς πάτησε εδώ

Βήμα 2: Στη συνέχεια, πάτησε εδώ για να δεις το φύλλο εργασίας.

Γ.2.2-Γλώσσα-2η Δραστηριότητα (2η μέρα): Κόμικ

Γ.2.2-Γλώσσα-2η Δραστηριότητα (2η μέρα): Κόμικ

Ώρα για κόμικ!

Βήμα 1: Με τα ουσιαστικά ξυλοκόπος, δάσος, αλεπού δημιουργώ μια ιστορία.

1.1 Γράφω την ιστορία στο τετράδιό μου (φροντίζω να μην ξεπερνά τη μισή σελίδα).

1.2 Φωτογραφίζω την ιστορία με το κινητό ή το τάμπλετ μου.

1.3 Ανεβάζω τη φωτογραφία στο padlet της τάξης.

1.4 Δεν ξεχνώ να γράψω το όνομά μου! (π.χ. Βαγγέλης Κ.)

Βήμα 2: Και τώρα τι λέτε την ιστοριούλα που γράψαμε στο τετράδιο να την κάνουμε κόμικ;

Ακολουθώ βήμα-βήμα τις παρακάτω οδηγίες:

2.1 Πατάω εδώ για να ανοίξω το λογισμικό της Γλώσσας.

2.2 Στο παράθυρο που θα ανοίξει, γράφω το όνομά μου (π.χ. Βαγγέλης Κ.).

2.3 Πατάω πάνω στην επιλογή "Το εργαστήρι μου".

2.4 Πατάω στην ενότητα "Κόμικ".

2.5 Δημιουργώ το κόμικ μου με βάση τις οδηγίες που δίνονται μέσα στην εφαρμογή (μέχρι 3 σελίδες, παρακαλώ!).

2.6 Φωτογραφίζω το κόμικ μου (π.χ. 2 σελίδες-2 φωτογραφίες) και το ανεβάζω στο padlet της τάξης μας.

 

Επιλογές:

Α. Διαγωνισμός: Κάνω like στο κόμικ που μου αρέσει περισσότερο (Μέχρι 3, παρακαλώ!). Τα 3 κόμικς με τα περισσότερα like θα κερδίσουν από ένα αστεράκι!

Β. Αλληλεπίδραση: Επιλέγουμε το κόμικ του συμμαθητή μας που καθόμαστε στο ίδιο θρανίο και του γράφουμε τι μας άρεσε περισσότερο ή τον ρωτάμε, αν δεν καταλάβαμε κάτι.

Γ. Αφήστε τη δημιουργικότητά σας ελεύθερη και σχεδιάστε τις δικές σας δράσεις!

Γ.2.1-Γλώσσα-1η Δραστηριότητα (2η μέρα): Κύρια Ονόματα

Γ.2.1-Γλώσσα-1η Δραστηριότητα (2η μέρα): Κύρια Ονόματα

Κύρια ονόματα

Βήμα 1: Γράψε στον  τοίχο  της κυψέλης πώς λένε τη μαμά, τον μπαμπά, τον παππού και την γιαγιά.

Βήμα 2: Για να θυμηθείς τα κύρια ονόματα πάτησε εδώ

Βήμα 3: Πήγαινε πάλι πίσω στον τοίχο και κάτω από την ανάρτησή σου με τα ονόματα της οικογένειάς σου, γράψε πώς λέγονται αυτά τα ονόματα που έγραψες, σύμφωνα με τη θεωρία που διάβασες.

Βήμα 4: Στη συνέχεια, κάνε την άσκηση:

Κύρια ονόματα

Γ.1.2-Γλώσσα-2η Δραστηριότητα (1η μέρα): Παραγωγή γραπτού λόγου

Γ.1.2-Γλώσσα-2η Δραστηριότητα (1η μέρα): Παραγωγή γραπτού λόγου

Παραγωγή γραπτού λόγου

Βήμα 1: Διάβασε το κείμενο "Αγαπητό μου ημερολόγιο" πατώντας εδώ και παρατήρησε τα βασικά στοιχεία ενός ημερολογίου .

Βήμα 2: Στη συνέχεια, κάνε την παρακάτω άσκηση:

Παραγωγή γραπτού λόγου

Γ.1.1-Γλώσσα-1η δραστηριότητα (1η μέρα): Ουσιαστικά

Γ.1.1-Γλώσσα-1η δραστηριότητα (1η μέρα): Ουσιαστικά

Βήμα 1: Για να θυμηθείς την κλίση των ουσιαστικών πάτησε  εδώ

Βήμα 2: Στη συνέχεια, κάνε τις παρακάτω ασκήσεις:

Βήμα 2.1 Άνοιξε την άσκηση "Πτώσεις ουσιαστικών". Προσπάθησε να εντοπίσεις σε ποια πτώση είναι γραμμένο το ουσιαστικό "γιατρός".

Πτώσεις ουσιαστικών

Βήμα 2.2 Κάνε την άσκηση "Κλίση ουσιαστικών".

Κλίση ουσιαστικών