English

Παραμύθι

Βήμα 1: Ακούω και βλέπω το παραμύθι "Η αγάπη ανάμεσα σε δύο σχήματα" που διαβάζει και μας δείχνει η δασκάλα μου.

Βήμα 2: Παρατηρώ τους πρωταγωνιστές - σχήματα του παραμυθιού.

Βήμα 3: Συζητώ με τη δασκάλα και τους συμμαθητές μου για τα σχήματα που υπάρχουν σε αυτό.

Η θεωρία και οι οδηγίες μου

Σε αυτό το σημείο μπορώ να θυμηθώ τα γεωμετρικά σχήματα που συνάντησα στο σημερινό μάθημα πατώντας εδώ και εδώ . 

Αφού τα θυμήθηκα, μπορώ να κάνω τις δραστηριότητες που υπάρχουν σε αυτόν τον ιστότοπο.

Μερικές θα γίνουν σήμερα και κάποιες άλλες θα γίνουν αύριο.

Δεν ξεχνώ ότι εάν δυσκολεύομαι όταν θα κάνω τις παρακάτω δραστηριότητες, μπορώ πάντα να επιστρέφω σε αυτό το σημείο για να ξαναθυμηθώ τη θεωρία!

Εάν έχω κάποια απορία, μπορώ να την γράψω στα σχόλια ("Αφήστε ένα σχόλιο") για να μπορέσει να μου απαντήσει και να με βοηθήσει η δασκάλα μου.

Τώρα είμαστε έτοιμοι και έτοιμες να αρχίσουμε τις δραστηριότητές μας!

1η Δραστηριότητα (1η μέρα)

Βήμα 1: Πηγαίνω στις σελίδες 12 και 13 του πρώτου τεύχους του Τετραδίου Εργασιών μου.

Βήμα 2: Παίρνω τις ξυλομπογιές μου.

Βήμα 3: Στην άσκηση 1 χρωματίζω τους κύκλους με κόκκινο χρώμα, τα τρίγωνα με κίτρινο χρώμα, τα τετράγωνα με πράσινο χρώμα και τα ορθογώνια παραλληλόγραμμα με γαλάζιο χρώμα.

Βήμα 4: Στην άσκηση 2 χρωματίζω τους κυλίνδρους με πράσινο χρώμα, τις πυραμίδες με πορτοκαλί χρώμα, τους κύβους με κίτρινο χρώμα, τις σφαίρες με κόκκινο χρώμα και τα ορθογώνια παραλληλεπίπεδα με γαλάζιο χρώμα.

Βήμα 5: Στην άσκηση 3 χρωματίζω τα σχήματα με όποιο χρώμα θέλω. Προσέχω τα ίδια σχήματα να έχουν και το ίδιο χρώμα.

Βήμα 6: Στην άσκηση 4 χρωματίζω τους κύκλους με πράσινο χρώμα, τα τρίγωνα με κίτρινο χρώμα, τα τετράγωνα με γαλάζιο χρώμα και τα ορθογώνια παραλληλόγραμμα με κόκκινο χρώμα.

2η Δραστηριότητα (1η μέρα)

Βήμα 1: Κάνω κλικ εδώ .

Βήμα 2: Βρίσκω την ομαδική δραστηριότητα 1.

Βήμα 3: Παίζω το παιχνίδι με τις κάρτες προσπαθώντας να βρω κάθε φορά τις κάρτες με τα ίδια σχήματα.

1η Δραστηριότητα (2η μέρα)

2η Δραστηριότητα (2η μέρα)

3η Δραστηριότητα (2η μέρα)

Ακούω και βλέπω το παραμύθι για τα σχήματα «Ο Μάκης στη χώρα των σχημάτων» .