Ποίημα

Βήμα 1: Διαβάζω ή ακούω το ποίημα "Η μηλίτσα" που ακολουθεί.

Βήμα 2: Συζητώ με τη δασκάλα και τους συμμαθητές μου τι μου φαίνεται ξεχωριστό σε αυτό το ποίημα!

“Η θεωρία και οι οδηγίες μου”

Πατάω εδώ και πηγαίνω στον τοίχο μου για να θυμηθώ το γραμματικό φαινόμενο (ομώνυμες ή ομόηχες λέξεις) που συνάντησα στο μάθημα διαβάζοντάς το από την εικόνα που υπάρχει στη δημοσίευση "Η θεωρία μου".

Αφού το διαβάσω, θα κάνω τις δραστηριότητες που υπάρχουν σε αυτόν τον ιστότοπο.

Μερικές θα γίνουν σήμερα και κάποιες άλλες θα γίνουν αύριο.

Δεν ξεχνώ ότι εάν δυσκολεύομαι όταν θα κάνω τις παρακάτω δραστηριότητες, μπορώ πάντα να επιστρέφω σε αυτό το σημείο για να ξαναθυμηθώ τη θεωρία!

Εάν έχω κάποια απορία, μπορώ να την γράψω στα σχόλια ("Αφήστε ένα σχόλιο") για να μπορέσει να μου απαντήσει και να με βοηθήσει η δασκάλα μου.

Τώρα είμαστε έτοιμοι και έτοιμες να αρχίσουμε τις δραστηριότητές μας!

Δραστηριότητα (1η μέρα)

Βήμα 1: Πατάω εδώ και πηγαίνω στη σελίδα 254.

Βήμα 2: Διαλέγω ένα από τα ζευγάρια των ομόηχων λέξεων που υπάρχουν σε αυτήν τη σελίδα.

Βήμα 3: Σκέφτομαι μία μικρή ιστορία χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις.

Βήμα 4: Τώρα ήρθε η ώρα να κάνω κόμικ την ιστορία μου!

Ακολουθώ τα παρακάτω βήματα για να το φτιάξω:

4.1 Μπαίνω στο λογισμικό της Γλώσσας Γ΄- Δ΄ Δημοτικού πατώντας εδώ.

4.2 Γράφω το όνομά μου.

4.3 Κάνω κλικ στο "Το εργαστήρι μου".

4.4 Επιλέγω το "Κόμικ".

4.5 Φτιάχνω το κόμικ μου ακολουθώντας τις οδηγίες που μου δίνονται.

Βήμα 5: Βγάζω φωτογραφία το κόμικ μου (μία φωτογραφία για κάθε σελίδα του) και πατάω εδώ για να το ανεβάσω στο Padlet και να το δουν οι συμμαθητές μου.

1η Δραστηριότητα (2η μέρα)

Στη δεξιά στήλη υπάρχουν μερικές ομόηχες λέξεις.

Για να λύσω την άσκηση,  σέρνω την κάθε λέξη στο κουτάκι της πρότασης που ταιριάζει.

2η Δραστηριότητα (2η μέρα)

Κάτω από κάθε πρόταση υπάρχουν δύο λέξεις που είναι ομόηχες μεταξύ τους.

Βρίσκω ποια είναι η λέξη που ταιριάζει στην πρόταση και κάνω κλικ πάνω της, για να δω αν επέλεξα τη σωστή απάντηση.

3η Δραστηριότητα (2η μέρα)

Βήμα 1: Μεταφέρομαι στον τοίχο του Padlet πατώντας εδώ.

Βήμα 2: Βρίσκω το δίστιχο με τις ομόηχες λέξεις που είχα γράψει κατά τη διάρκεια του χθεσινού μαθήματος.

Τώρα ήρθε η ώρα να γίνεις ένας μικρός ποιητής!

Βήμα 3: Σκέφτομαι ένα μικρό ποίημα που να αρχίζει με αυτό το δίστιχο. Εάν θέλω, μπορώ να βάλω κι άλλο ένα ζευγάρι ομόηχων λέξεων στο ποίημά μου.

Βήμα 4: Το γράφω στο τετράδιό μου.

Βήμα 5: Έπειτα, πατάω εδώ για να το γράψω στη δημοσίευση που είχα κάνει στο Padlet και να το δουν οι συμμαθητές μου.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων