English

Εισαγωγή

Στον προγραμματισμό, οι δομές ελέγχου αποτελούν τον πυρήνα της λήψης αποφάσεων και της αυτοματοποίησης διαδικασιών. Στην ενότητα αυτή, θα εμβαθύνουμε στις δομές "Επιλογή" (if-else) και "Επανάληψη" (while, for), οι οποίες είναι αναπόσπαστο μέρος οποιασδήποτε γλώσσας προγραμματισμού. Αυτές οι δομές μας επιτρέπουν να κάνουμε προγράμματα που είναι ευέλικτα και μπορούν να ανταποκριθούν σε διαφορετικά δεδομένα ή καταστάσεις.

Παραδείγματα εφαρμογών:

  • Λήψη απόφασης σε παιχνίδια, π.χ., "Αν η ζωή του παίκτη είναι 0, τότε το παιχνίδι τελειώνει".
  • Επαναληπτικοί υπολογισμοί, π.χ., "Υπολογισμός του μέσου όρου βαθμολογιών μιας τάξης".

Leave a Reply