English

“Ώρα τηλεκπαίδευσης”…..

“Ώρα τηλεκπαίδευσης”…..

dlΑυτό τον καιρό ως γνωστόν όλοι μας ταλαιπωρούμαστε από τον κορονοϊό. Έτσι η εφημερίδα μας αποφάσισε να κάνει μια έρευνα και να ρωτήσει τα παιδιά του σχολείου μας, από όλες τις ηλικίες, σχετικά με το πως περάσανε την περίοδο της καραντίνας και πως ήταν η τηλεκπαίδευση. Θα διαβάσετε απαντήσεις στις ερωτήσεις που τους κάναμε, τι υποστήριξαν τα παιδιά από κάθε τάξη καθώς και τις απόψεις τους σχετικά με το αν πέρασαν καλά ή άσχημα.

Α΄Δημοτικού

Τα παιδιά της πρώτης δημοτικού μας είπαν πως τους άρεσε πιο πολύ το σχολείο, παρά η τηλεκπαίδευση, διότι στην τηλεκπαίδευση άκουγαν πολλά «μικροφωνίσματα» και τους ήταν πολύ δύσκολο να καταλάβουν τι τους έλεγε η δασκάλα τους. Μία μαθήτρια μας είπε ότι κατά την διάρκεια της καραντίνας έπαιζε με την αδερφή της.

Β Δημοτικού

Τα παιδιά της δευτέρας δημοτικού μας είπαν, πως δεν τους άρεσε η τηλεκπαίδευση, γιατί κοιτούσαν συνεχώς μέσα από μια οθόνη. Ένας μαθητής, μας είπε ότι δεν περνούσε καλά στην καραντίνα, γιατί δεν μπορούσε να δει τους φίλους του και να κάνει τα πράγματα που έκανε πιο παλιά.

Γ΄Δημοτικού

Τα παιδιά τη τρίτης δημοτικού μας είπαν επίσης πως δεν τους άρεσε η καραντίνα, γιατί δεν έβλεπαν τους φίλους τους και δεν μπορούσαν να κάνουν αυτά που ήθελαν.

Δ΄Δημοτικού

Στα παιδιά της Τετάρτης τάξης δεν άρεσε η τηλεκπαίδευση, γιατί δεν έβλεπαν την τάξη ζωντανά. Μία μαθήτρια μας είπε πως πέρασε την καραντίνα ζωγραφίζοντας και παίζοντας με την οικογένειά της.

Ε΄Δημοτικού

Στα παιδιά της πέμπτης τάξης άρεσε η καραντίνα, γιατί ήταν μια πρωτότυπη εμπειρία που πολλοί άλλοι δεν έχουν ζήσει και παρόλο που ήταν όλοι τους κλεισμένοι στα σπίτια τους, μπορούσαν να βλέπουν ο ένας τον άλλο εξ αποστάσεως. Ένας μαθητής, μας είπε πως πέρασε μια χαρά στην καραντίνα, γιατί είχε τον υπολογιστή και την gaming  καρέκλα του.

Στ΄Δημοτικού

Στα παιδιά της έκτης τάξης δεν άρεσε η τηλεκπαίδευση, γιατί δεν υπήρχαν διευκρινίσεις για το μάθημα εξ αποστάσεως κι όταν είχαν κάτι δύσκολο δυσκολεύονταν να το μάθουν.

Αυτές ήταν κάποιες από τις απαντήσεις που μας έδωσαν τα παιδιά από τις τάξεις.

Συμπερασματικά στην πλειοψηφία των παιδιών δεν άρεσε η καραντίνα κι η τηλεκπαίδευση γιατί ήταν κουραστική. Όλοι μας περιμένουμε με αγωνία να τελειώσει το θέμα του Covid, να βγάλουμε τις μάσκες και να επιστρέψουμε στην παλιά μας ρουτίνα.

Μέχρι τότε τηρούμε τα μέτρα και μένουμε ασφαλείς!

maxresdefault

Η φανταστικές περιπέτειες του Huckleberry Finn

Η φανταστικές περιπέτειες του Huckleberry Finn

 

Huckleberry Finn book.JPG

Το βιβλίο Οι περιπέτειες του Χάκλμπερι Φιν (στα Αγγλικά The Adventures of Huckleberry Finn) είναι ένα μυθιστόρημα του Μαρκ Τουέιν που βγήκε στο φως τον Δεκέμβριο του 1884 στο Ηνωμένο Βασίλειο και έναν χρόνο αργότερα στις ΗΠΑ. Αποτελεί συνέχεια του μυθιστορήματος Οι περιπέτειες του Τομ Σόγιερ.

Η ιστορία διαδραματίζεται κοντά στον ποταμό Μισισιπή το 1920 και χαρακτηρίζεται από την πολύχρωμη περιγραφή ανθρώπων και τοποθεσιών κατά μήκος του ποταμού. Ο πρωταγωνιστής είναι ένα παιδί, ο Huckleberry Finn, ο οποίος είναι φίλος του Tom Sawyer. Μια μέρα αποφασίζει να φύγει από τον τόπο του και να ταξιδέψει κατα μήκος του μεγάλου ποταμού. Παρέα του είναι ένας αφροαμερικανός, ο Τζιμ, που το έχει σκάσει για να μην τον πουλήσουν για σκλάβο. Αρχίζει έτσι μια ατέλειωτη περιπέτεια γεμάτη απρόοπτα. Ανακαλύψτε πως ο Huck ξεφεύγει έξυπνα από τον πατέρα του και πως σταματάει δύο κλέφτες από να κλέψουν την κληρονομιά μιας οικογένειας.

Γνωρίστε τον Huckleberry Finn και ταξιδέψτε μαζί του σε μια φανταστική σειρά βιβλίων!

 Χ.Φ

Σχολική Βιβλιοθήκη: Συνέντευξη της κας Βίκυς Μάρκου

Σχολική Βιβλιοθήκη: Συνέντευξη της κας Βίκυς Μάρκου

Πότε ξεκίνησε η βιβλιοθήκη;

Β.Μ: Την βιβλιοθήκη την ξεκίνησε η κυρία Θέκλα, και εγώ με την κυρία Σοφία την συνεχίσαμε.

Mε ποιον τρόπο γίνετε η καταγραφή των βιβλίων;

Β.Μ: Η καταγραφή των βιβλίων γίνεται από τον Βιβλιοδάνο, είναι μια ηλεκτρονική ιστοσελίδα.

(Πατήστε στην εικόνα για να μεταβείτε στον ιστότοπο της σχολικής βιβλιοθήκης)

Πόσο συχνά θα λέγατε ότι τα παιδιά δανείζονται βιβλία από την βιβλιοθήκη;

Β.Μ: Περίπου μια φορά τον μήνα τα μεγάλα παιδιά και 10-15 μέρες τα μικρά παιδιά. Βέβαια λόγο πανδημίας έχουμε περιορισμούς στη δανειστική βιβλιοθήκη.

Ποιες ηλικίες παιδιών νομίζετε ότι διαβάζουν τα περισσότερα βιβλία;

Β.Μ: Σε όλες τις ηλικίες υπάρχουν παιδιά τα οποία διαβάζουν βιβλία. Αλλά οι πιο μεγάλες τάξεις είναι κοντά στα βιβλία λόγω της φιλολογικής.

Θα θέλατε να συνεχίσετε να λειτουργείτε στην βιβλιοθήκη και, αν ναι, γιατί;

Β.Μ: Ναι μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με την βιβλιοθήκη, γιατί τα βιβλία ταξιδεύουν την φαντασία μας.

Τι θεωρείτε ότι προσφέρουν τα βιβλία στα παιδιά;

Β.Μ: Τα βιβλία καλλιεργούν την σκέψη, την φαντασία και χαλαρώνουν τα παιδιά.

Ποιες κατηγορίες βιβλίων δανείζονται πιο πολύ τα παιδιά;

Β.Μ: Τα τελευταία χρόνια τα παιδιά διαβάζουν βιβλία graphic novel.

Β.Π.

Ελιόψωμο

Ελιόψωμο

Υλικά :

500 γρ. αλεύρι

1 φακελάκι ξηρή μαγιά

1 ποτήρι χλιαρό νερό

1 κουταλάκι ζάχαρη

λίγο αλάτι

1,5 φλιτζάνι ελιές πράσινες η μαύρες κομμένες σε χοντρά κομμάτια

 Εκτέλεση :

  1. Σε μία λεκάνη ανακατεύουμε το αλεύρι με το αλάτι τη μαγιά και την ζάχαρη.Προσθέτουμε το νερό και ανακατεύοντας συνέχεια το ελαιόλαδο.
  2. Το αφήνουμε να ξεκουραστεί για 10 λεπτά και μετά προσθέτουμε ζυμώνοντας το υπόλοιπο μισό ελαιόλαδο και τις ελιές.
  3. Το βάζουμε σε Νο 28 ταψί και το αφήνουμε 30 λεπτά να φουσκώσει.
  4. Το αλείφουμε με λίγο ελαιόλαδο και το ψήνουμε για 45 λεπτά στους 127 βαθμούς Κελσίου.

Οι συνταγές έχουν επιλεγεί από εργασία των μαθητών και μαθητριών του τμήματος Δ2.