Ενημερώθηκε στις 30 Ιανουαρίου, 2024
Εργαλείο προσβασιμότητας.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ DICTATION
https://content.4all.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=72923
Ενημερώθηκε στις 23 Ιανουαρίου, 2024
Οδηγός περαιτέρω μελέτης με υπερσυνδέσμους
Παρουσιάζεται ο οδηγός περαιτέρω μελέτης με την χρήση υπερσυνδέσμων.
- file:///C:/Users/User/Downloads/%CE%9A%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%91%CE%9D%CE%91%20%CE%95%CE%9B%CE%95%CE%A5%CE%98%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%91%20%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%A0%CE%A4%CE%A5%CE%A7%CE%99%CE%91%CE%9A%CE%97%20%CE%94%CE%99%CE%A0%CE%9B%CE%A9%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97%20%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%91.pdf
- https://www.ekome.media/wp-content/uploads/2021/03/EKOME_%CE%A4%CE%9F-%CE%9C%CE%91%CE%98%CE%97%CE%9C%CE%91-%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%A7%CE%9D%CE%99%CE%94%CE%99_%CE%95%CE%9A%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3-%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%93%CE%9F%CE%A3_23_05_2022.pdf
- https://repository.kallipos.gr/bitstream/11419/3405/2/247_chapter09.pdf
- https://www.youtube.com/watch?v=R1hvNzjemoE
- https://ikee.lib.auth.gr/record/288136/files/Ioannou1917-Gamification.pdf
- https://www.youtube.com/watch?v=Q29Qqv8hjt0
Ενημερώθηκε στις 25 Ιανουαρίου, 2024
Φόρμα αξιολόγησης των γνώσεων/δεξιοτήτων που προσέγγισαν οι εκπαιδευτικοί/εκπαιδευόμενοι κατά την επιμόρφωση – Google forms
Ενημερώθηκε στις 30 Ιανουαρίου, 2024
Ψηφιακή αφήγηση στο Canva
Ενημερώθηκε στις 30 Ιανουαρίου, 2024
Δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού (e-me content)
https://content.4all.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=72900
Ενημερώθηκε στις 30 Ιανουαρίου, 2024
Δημιουργία πρωτότυπου διαδραστικού βίντεο (e-me content).
https://content.4all.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=72876
Ενημερώθηκε στις 26 Ιανουαρίου, 2024
Δημιουργία πρωτότυπου βίντεο
Ενημερώθηκε στις 28 Ιανουαρίου, 2024
ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα στο πλαίσιο επιμόρφωσης σε ενήλικες εκπαιδευόμενους με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την «Παιχνιδοκεντρική μάθηση» (Game Based Learning).
- Οι εκπαιδευόμενοι να ορίζουν τον όρο «Παιχνιδοκεντρική μάθηση» (Game Based Learning).
- Οι εκπαιδευόμενοι να κατανοήσουν την «Παιχνιδοκεντρική μάθηση» (Game Based Learning).
- Οι εκπαιδευόμενοι να εφαρμόζουν την «Παιχνιδοκεντρική μάθηση» (Game Based Learning) σε πλαίσιο εργασιών.
- Οι εκπαιδευόμενοι να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν την εκπαιδευτική διαδικασία με ή χωρίς την εφαρμογή της «Παιχνιδοκεντρικής μάθησης» (Game Based Learning) σε πλαίσιο εργασιών.
Παρουσίαση Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης