English

Εργαλείο προσβασιμότητας.

ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ DICTATION

https://content.4all.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=72923

 

 

Οδηγός περαιτέρω μελέτης με υπερσυνδέσμους

Παρουσιάζεται ο οδηγός περαιτέρω μελέτης με την χρήση υπερσυνδέσμων.

  • file:///C:/Users/User/Downloads/%CE%9A%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%91%CE%9D%CE%91%20%CE%95%CE%9B%CE%95%CE%A5%CE%98%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%91%20%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%A0%CE%A4%CE%A5%CE%A7%CE%99%CE%91%CE%9A%CE%97%20%CE%94%CE%99%CE%A0%CE%9B%CE%A9%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97%20%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%91.pdf
  • https://www.ekome.media/wp-content/uploads/2021/03/EKOME_%CE%A4%CE%9F-%CE%9C%CE%91%CE%98%CE%97%CE%9C%CE%91-%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%A7%CE%9D%CE%99%CE%94%CE%99_%CE%95%CE%9A%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3-%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%93%CE%9F%CE%A3_23_05_2022.pdf
  • https://repository.kallipos.gr/bitstream/11419/3405/2/247_chapter09.pdf
  • https://www.youtube.com/watch?v=R1hvNzjemoE
  • https://ikee.lib.auth.gr/record/288136/files/Ioannou1917-Gamification.pdf
  • https://www.youtube.com/watch?v=Q29Qqv8hjt0

Φόρμα αξιολόγησης των γνώσεων/δεξιοτήτων που προσέγγισαν οι εκπαιδευτικοί/εκπαιδευόμενοι κατά την επιμόρφωση – Google forms

Ψηφιακή αφήγηση στο Canva

Δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού (e-me content)

https://content.4all.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=72900

Δημιουργία πρωτότυπου διαδραστικού βίντεο (e-me content).

https://content.4all.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=72876

Δημιουργία πρωτότυπου βίντεο

ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα στο πλαίσιο επιμόρφωσης σε ενήλικες εκπαιδευόμενους με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την  «Παιχνιδοκεντρική μάθηση» (Game Based Learning).

  1.  Οι εκπαιδευόμενοι να ορίζουν τον όρο «Παιχνιδοκεντρική μάθηση» (Game Based Learning).
  2.  Οι εκπαιδευόμενοι να κατανοήσουν την «Παιχνιδοκεντρική μάθηση» (Game Based Learning).
  3.  Οι εκπαιδευόμενοι να εφαρμόζουν την «Παιχνιδοκεντρική μάθηση» (Game Based Learning) σε πλαίσιο εργασιών.
  4.  Οι εκπαιδευόμενοι να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν την εκπαιδευτική διαδικασία με ή χωρίς την εφαρμογή της «Παιχνιδοκεντρικής μάθησης» (Game Based Learning) σε πλαίσιο εργασιών.

 

Παρουσίαση Παιχνιδοκεντρικής Μάθησης