Μελέτες περίπτωσης

Εικονικοί Κόσμοι στην Εκπαίδευση

Η ενσωμάτωση των εικονικών κόσμων (VW) στην εκπαίδευση προσφέρει μια σειρά από δυνατότητες για την βελτίωση της μαθησιακής εμπειρίας. Ακολουθούν τέσσερις μελέτες περίπτωσης που καταδεικνύουν την αποτελεσματική εφαρμογή VW σε διάφορα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα:

1η Μελέτη περίπτωσης: Η Εικονική Πραγματικότητα στην Υποστήριξη της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας (Μικρόπουλος Α. Τ.)
Η μελέτη περίπτωσης που περιγράφεται στο αρχείο PDF εστιάζει στη χρήση της Εικονικής Πραγματικότητας στη διδασκαλία της φυσικής. Συγκεκριμένα, παρουσιάζει την ανάπτυξη δύο διαφορετικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων για τη μελέτη της φυσικής των lasers. Αυτά τα εικονικά περιβάλλοντα προσφέρουν στους μαθητές τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με τα αντικείμενα και να εξερευνούν τις φυσικές διαδικασίες μέσω της τεχνολογίας της ΕΠ.

2η Μελέτη Περίπτωσης: Η επίδραση της εικονικής πραγματικότητας πλήρους εμβύθισης στην κινητική και συναισθηματική ανάπτυξη μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με Νοητική Αναπηρία (Συροπούλου Αγγελική, διδακτορική διατριβή)
Οι πρώτη μελέτη περίπτωσης που περιγράφεται στο αρχείο αφορά έναν ενήλικα με ήπια ΝΑ και για την αξιολόγηση της αυτοεκτίμησης χρησιμοποιήθηκε το RSES στην αρχική, μεσαία, τελική και στη μέτρηση διατήρησης. Επίσης, η δεύτερη μελέτη περίπτωσης αφορά 6 ενήλικες συμμετέχοντες με ΝΑ και χρησιμοποιήθηκε το AdRSES για την αξιολόγηση της αυτοεκτίμησης των συμμετεχόντων.

3η Μελέτη περίπτωσης: Η εικονική πραγματικότητα ως διδακτικό μέσο στα αρχαιολογικά εκπαιδευτικά προγράμματα (Ιατρού Μαρία)
Η μελέτη περίπτωσης που περιγράφεται στο αρχείο αφορά τη χρήση του συστήματος ProReal στο πλαίσιο της Μονάδας Αναπτυξιακής Παιδιατρικής (Μ.Α.Π.). Το ProReal χρησιμοποιείται ως εργαλείο για την οπτικοποίηση και ανάλυση της συναισθηματικής κατάστασης και των διαπροσωπικών σχέσεων των παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές, υποστηρίζοντας έτσι την ψυχολογική τους εκτίμηση και θεραπεία

4η Μελέτη περίπτωσης: Three-dimensional virtual worlds and distance learning: two case studies of Active Worlds as a medium for distance education (Dickey D. Michele)
Η μελέτη περίπτωσης 1 επικεντρώνεται στους ενεργούς κόσμους ως ασύγχρονο περιβάλλον τυπικής μάθησης, συγκεκριμένα στο πλαίσιο του μαθήματος Business Computing Skills 1000 του Πανεπιστημίου του Κολοράντο-Μπόλντερ. Το μάθημα αξιοποιεί το περιβάλλον του εικονικού κόσμου του Active Worlds για να παρέχει ένα καθηλωτικό και διαδραστικό περιβάλλον μάθησης για τους φοιτητές.

 

Προσφέρετε τη γνώμη σας για την θεματική "Εικονικοί Κόσμοι"!

Σας καλούμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να μοιραστείτε την εμπειρία σας με την Εικονική Πραγματικότητα (VR) στην εκπαίδευση, συμπληρώνοντας αυτή τη σύντομη φόρμα αξιολόγησης.

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε την εμπειρία VR για όλους.

Η φόρμα θα σας πάρει περίπου 6 λεπτά για να ολοκληρωθεί.

Σας ευχαριστούμε!