Ελληνικά

Τετάρτη 8/4 Μαθηματικά (πάτημα στη δεκάδα)

Επανάληψη στο πάτημα στη δεκάδα για πρόσθεση και αφαίρεση (με μονοψήφιους και διψήφιους αριθμούς)

Βασικοί κανόνες

Όλοι πρέπει να δείτε τις γαλάζιες δραστηριότητες.

Αν ξεκινήσατε με τις θαλασσιές και δυσκολεύεστε πολύ, αφήστε τελείως αυτό το μάθημα και δείτε ξανά το προηγούμενο όσες φορές χρειάζεται. Όταν οι θαλασσιές εδώ θα σας φαίνονται πολύ εύκολες, προχωρήστε στις γαλάζιες εδώ.

Όσοι χρειάζονται περισσότερη επανάληψη με τα ζευγαράκια των αριθμών, να κάνουν και τις θαλασσιές δραστηριότητες. 

Όσοι είναι εντάξει με το πάτημα στη δεκάδα, να κάνουν και τις σκούρες μπλε ασκήσεις.

Κάποιοι μπορούν να κάνουν μόνο τις θαλασσιές και τις γαλάζιες, κάποιοι άλλοι τις γαλάζιες και τις μπλε και κάποιος που θέσει σε ένα κεφάλαιο επανάληψη, αλλά τα άλλα τα θυμάται καλά, μπορεί να κάνει ασκήσεις και από τα τρία χρώματα.

 

Πριν ξεκινήσεις σιγουρέψου ότι ξέρεις τα ζευγαράκια όλων των αριθμών καλά!

Αν δυσκολεύτηκες ή χρειάστηκες δάχτυλα δες ξανά το προηγούμενο μάθημα (της Δευτέρας) και μετά έλα πάλι σε αυτό. 

Δες τα βίντεο για να θυμηθείς το πάτημα στη δεκάδα στην αριθμογραμμή

Εδώ μπορείς να δεις το πάτημα στη δεκάδα και με ζωγραφιά

Κάνε τις προσθέσεις και τις αφαιρέσεις με κερασάκια 

Αν τα έχεις καταλάβει σίγουρα καλά, πάμε να δούμε και πώς προσθέτουμε και αφαιρούμε και με τις δεκάδες:

Εξασκήσου σε ζευγάρια άλλων δεκάδων σε αυτό το παιχνίδι.

Και μπορείς να κάνεις την ίδια διαδικασία εδώ:

 

Τετάρτη 8/4- (Συνδυασμοί και διαλυτικά)

Όλοι πρέπει να δείτε τις γαλάζιες δραστηριότητες. 

Όσοι χρειάζονται περισσότερη επανάληψη, να κάνουν και τις θαλασσιές δραστηριότητες. 

Όσοι τα θυμούνται ήδη πάρα πολύ καλά και θέλουν να δυσκολευτούν λίγο, να κάνουν και τις σκούρες μπλε ασκήσεις.

Κάποιοι μπορούν να κάνουν μόνο τις θαλασσιές και τις γαλάζιες, κάποιοι άλλοι τις γαλάζιες και τις μπλε και κάποιος που θέσει σε ένα κεφάλαιο επανάληψη, αλλά τα άλλα τα θυμάται καλά, μπορεί να κάνει ασκήσεις και από τα τρία χρώματα.

  1. Δες το βιντεάκι να θυμηθείς τους συνδυασμούς ευ- αυ.

2. Θυμίσου μερικές λέξεις που παίρνουν ευ ή αυ με αυτό το κουίζ.  

Όλα τα ρήματα που τελειώνουν σε -εύω, εκτός από το κλέβω, θέλουν ευ για το "εβ"

3. Κάνε εξάσκηση στα ρήματα εδώ   και κλίνε στο κίτρινο τετράδιο τα ρήματα "χορεύω" και "κατασκοπεύω".

4. Aντιγραφή και ορθογραφία θα έχεις συνηθισμένες λέξεις με ευ- αυ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Δες το βιντεάκι για να θυμηθείς πότε βάζουμε διαλυτικά και πώς

6. Διάλεξε το σωστό: 

7. Παίξε αυτό το παιχνίδι με τα διαλυτικά. Πότε βάζουμε διαλυτικά, πότε τόνο, πότε και τα δύο;

Γλώσσα- 7/4 (δίψηφα φωνήεντα και σύμφωνα)

Όλοι πρέπει να δείτε τις γαλάζιες δραστηριότητες. 

Όσοι χρειάζονται περισσότερη επανάληψη με τα γράμματα και τις συλλαβές, να κάνουν και τις θαλασσιές δραστηριότητες. 

Όσοι τα θυμούνται ήδη πάρα πολύ καλά και θέλουν να δυσκολευτούν λίγο, να κάνουν και τις σκούρες μπλε ασκήσεις.

Κάποιοι μπορούν να κάνουν μόνο τις θαλασσιές και τις γαλάζιες, κάποιοι άλλοι τις γαλάζιες και τις μπλε και κάποιος που θέσει σε ένα κεφάλαιο επανάληψη, αλλά τα άλλα τα θυμάται καλά, μπορεί να κάνει ασκήσεις και από τα τρία χρώματα.

Επανάληψη σε δίψηφα φωνήεντα και δίψηφα σύμφωνα
  1. Δες το βιντεάκι για να θυμηθείς τα φωνήεντα και τα σύμφωνα

2. Εδώ θα εξασκηθείς στον κανόνα ει/ οι

3. Μπορείς να γράψεις στο κίτρινο τις προτασούλες της αποπάνω άσκησης μία- μία ξεχωριστά και να βρεις σε κάθε μία το ρήμα (τι κάνει) και το υποκείμενο (ποιος κάνει κάτι); Κύκλωσε το ρήμα και υπογράμμισε το υποκείμενο.

Δίψηφα Φωνήεντα:

4. Παίξε το παιχνιδάκι εδώ για να θυμηθείς λέξεις που γράφονται με δίψηφα φωνέηντα

5. Και εξάσκηση στα "οι" του πληθυντικού εδώ

Δίψηφα Συμφωνα

6. Διάλεξε το σωστό δίψηφο σύμφωνο στην άσκηση

7. Παίξε το παιχνιδάκι για να θυμηθείς λέξεις με δίψηφα σύμφωνα εδώ

8. Μπορείς να βρεις μέσα στο σπίτι της Τζένης αντικείμενα που έχουν μέσα δίψηφα σύμφωνα; -> Το σπίτι της Τζένης

9. Βρες τις λέξεις που έχουν γκ και γγ. Τα κειμενάκια θα τα έχεις ανάγνωση και τις λέξεις που θα βρεις με γγ και γκ αντιγραφή και ορθογραφία.

Τα ποιηματάκια θα σε βοηθήσουν να θυμάσαι ποιες λέξεις θέλουν γκ και ποιες γγ και να διορθώσεις την αντιγραφή σου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Βρες την οικογένεια της λέξης άγγελος. Πόσες λέξεις μπορείς να βρεις; Θα σε βοηθήσει το λεξικό σου (είναι εδώ) ή να ψάξεις στο ίντερνετ.

Θυμίζω ότι για αύριο έχετε και εκθεσούλα!

Μελέτη- 7/4 (Ενέργεια και συγκοινωνίες)

Ποια είναι η σωστή σειρά;

Δες τα βίντεο και γράψε στα σχόλια όσους περισσότερους τρόπους μπορείς να σκεφτείς για να μη σπαταλάμε ενέργεια στην καθημερινότητά μας (στο σπίτι, στο σχολείο, στις μετακινήσεις μας).

Μπορείς να βρεις στην εικόνα και στο σταυρόλεξο τα μέσα μεταφοράς;

(δυσκολία * * ) Προσπάθησε να λύσεις τα επόμενα προβλήματα και δες αν όντως συμφέρει να χρησιμοποιούμε τα μέσα συγκοινωνίας για το περιβάλλον 

(δυσκολία * * *)

Θυμίζω ότι για αύριο έχετε την έκθεση με το φανταστικό σας όχημα. Μπορείτε να τη γράψετε στο κίτρινο ή σε ένα πρόχειρο φύλλο χαρτί και να μου τη στείλετε με email ή να την ανεβάσετε στα assigments.

Λύση στον γρίφο: Η πρόσκληση του Μάνου

Στέλνω την εξήγηση της πρόσκλησης!

Πήγατε πολύ καλά!!!

 

Δευτέρα 6/4 – επανάληψη στα ζευγάρια των αριθμών

Βασικοί κανόνες:   

Όλοι πρέπει να δείτε τις γαλάζιες δραστηριότητες. 

Όσοι χρειάζονται περισσότερη επανάληψη με τα γράμματα και τις συλλαβές, να κάνουν και τις θαλασσιές δραστηριότητες. 

Όσοι τα θυμούνται ήδη πάρα πολύ καλά και θέλουν να δυσκολευτούν λίγο, να κάνουν και τις σκούρες μπλε ασκήσεις.

Κάποιοι μπορούν να κάνουν μόνο τις θαλασσιές και τις γαλάζιες, κάποιοι άλλοι τις γαλάζιες και τις μπλε και κάποιος που θέσει σε ένα κεφάλαιο επανάληψη, αλλά τα άλλα τα θυμάται καλά, μπορεί να κάνει ασκήσεις και από τα τρία χρώματα.

  1. Άκουσε το τραγουδάκι και υπογράμμισε όσα από τα ζευγαράκια του 10 άκουσες στην παρακάτω άσκηση

2. Θυμόμαστε τα ζευγαράκια και των υπόλοιπων αριθμών παίζοντας:

Οι αριθμοί 2 έως 5  ,  6    ,   7   ,      

3. Παίζω με τα ζευγαράκια του 10 εδώ.

4. Κάνω γρήγορες προσθέσεις με τον νου, χωρίς να χρησιμοποιήσω δάχτυλα, εδώ. Πυροβόλησε το σωστό ζευγάρι αριθμών για να σώσεις τον πλανήτη. Μπορείς να το κάνεις πιο δύσκολο ή πιο εύκολο διαλέγοντας "fast" ή "slow" στην ταχύτητα. Μη χρησιμοποιήσεις δάχτυλα!

5. Ανάλυσε τους αριθμούς σε όλες περισσότερες επιλογές μπορείς

6. Τώρα δοκίμασε να συνεχίσεις τα μοτίβα:

 

 

 

 

Γλώσσα- Δευτέρα 6/4 (επανάληψη σε κεφάλαια 1,2, : συλλαβές)

Συλλαβισμός
Βασικοί κανόνες:   

Όλοι πρέπει να δείτε τις γαλάζιες δραστηριότητες. 

Όσοι χρειάζονται περισσότερη επανάληψη με τα γράμματα και τις συλλαβές, να κάνουν και τις θαλασσιές δραστηριότητες. 

Όσοι τα θυμούνται ήδη πάρα πολύ καλά και θέλουν να δυσκολευτούν λίγο, να κάνουν και τις σκούρες μπλε ασκήσεις.

Κάποιοι μπορούν να κάνουν μόνο τις θαλασσιές και τις γαλάζιες, κάποιοι άλλοι τις γαλάζιες και τις μπλε και κάποιος που θέσει σε ένα κεφάλαιο επανάληψη, αλλά τα άλλα τα θυμάται καλά, μπορεί να κάνει ασκήσεις και από τα τρία χρώματα.

 

  1. Όποιος θέλει να ξαναθυμηθεί τα γράμματα της ΑΒ μπορεί να δει αυτό το βίντεο.

2. Πριν ξεκινήσουμε με τις συλλαβές, πρέπει να θυμηθούμε ποια γράμματα είναι φωνήεντα και ποια σύμφωνα. Παίξε το παιχνίδι εδώ.

3. Σίγουρα είναι πολύ εύκολα τα φωνήεντα και τα σύμφωνα; Μπορείς να μαντέψεις τις λέξεις;

4. Θυμηθείτε ξανά τους κανόνες συλλαβισμού στο βίντεο και μετά παίξτε το παιχνίδι παρακάτω.

5. Ποια συλλαβή ψάχνουν οι  λέξεις; 

6. Κάνε εξάσκηση στο παιχνίδι εδώ.

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Τώρα δείτε το βιντεάκι για το πώς ονομάζουμε τις λέξεις που έχουν τόσες συλλαβές. 

9. Και κάνε την επαναληπτική ασκησούλα.

10. Και εξασκήσου με αυτό το παιχνίδι.

11. Ακούστε το τραγούδι για το μαγικό λεωφορείο και διαβάστε το ποίημα σε έναν μεγάλο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Μπορείς να βρεις πόσες συλλαβές έχει κάθε λέξη του ποιήματος;

13. Τώρα αντιστοίχισε τις λέξεις της δεύτερης στροφής με το σωστό μέρος του λόγου.

14. Απαντήστε στα σχόλια: Τι καύσιμα μπορεί να χρησιμοποιεί το ηλιακό λεωφορείο για να βγάζει από την εξάτμηση ηλιόσπορους; Αν πήγαινε σε ένα βενζινάδικο, τι θα ζητούσε να του βάλουν;

Γλώσσα και Μαθηματικά- 3/4 (ανθολόγιο και ώρα)

Ανθολόγιο: Το ρολόι της Μάρως (Σελ 155)
Μαθηματικά κεφ. 47 και 48

Διαβάζω το κείμενο από το ανθολόγιο και απαντάω τις ερωτήσεις στο τέλος.

 

 

 

 

 

Δες την εικόνα και απάντησε στα κενά.

 

 

 

 

 

 

Εξασκήσου στην ώρα παίζοντας αυτό το παιχνίδι:

http://www.jele.gr/activity/b/math/mathB020.swf

Μπορείς να εξασκηθείς στα λεπτά σε ένα ψηφιακό ρολόι εδώ:

https://www.thatquiz.org/tq-g/

Στις παρακάτω σελίδες θα βρεις ιδέες για να κατασκευάσεις ένα ρολόι. Θα το βάλω και στα assigments. Μπορείς να διαλέξεις ρολόι χεριού ή τοίχου!

Fabriquer une montre dapprentissage

paper-clock-project

Θυμίζω ότι έως την Κυριακή έχετε και την πρόσκληση για τα γενέθλια του Μάνου!

Καλό Σαββατοκύριακο!

Γλώσσα- Πέμπτη 2/4 (αριθμητικά)

Το κείμενο είναι από τη σελ. 64 του Β.Μ. της Γλώσσας
Διαβάζω καλά τον κανόνα:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Θα έχετε αντιγραφή και ορθογραφία τους αριθμούς έως το 10:

 

 

 

 

 

Ανάγνωση το κειμενάκι των γενεθλίων σε έναν μεγάλο:

*Το φυλλαδιάκι του κανόνα είναι από το blog teachergeorgiasclass

Μαθηματικά- Πέμπτη 2/4 (επανάληψη στους τριψήφιους)

Επανάληψη στους τριψήφιους  (πολλαπλασιασμός και προβλήματα)

Φτιάξτε το ταμπλώ και τους τροχούς και ένα βελάκι και παίξτε με κάποιον αυτό το παιχνίδι:

Ένα παράδειγμα του πώς παίζεται:

 

2. Δες το βίντεο. Δε χρειάζεται να το μάθεις τέλεια αυτό, γιατί ο πολλαπλασιασμός γίνεται και με πολλές προσθέσεις.

3. Λύνω τα προβλήματα

 

*Το παιχνίδι είναι της Deanna Perry

To πρόβλημα 3 είναι του σχολικού βιβλίου και τα προβλήματα 4 και 5 από το blog teachergeorgiasclass.weebly.com