Ενημερώθηκε στις 4 Μαΐου, 2020
Μαθηματικά- Τετάρτη 1/4 (κάθετες πράξεις με κρατούμενα)
Επανάληψη σε κάθετες πράξεις με κρατούμενα (διψήφιοι και τριψήφιοι)
Κάνε μία γρήγορη εξάσκηση στις πράξεις στο παιχνίδι εδώ
Γράφεις το όνομά σου και επιλέγεις 3 digits +- 10s, όπως στην εικόνα.
Τώρα δες το βίντεο και δοκίμασε να λύσεις τις προσθέσεις! Αν δυσκολεύεσαι μπορείς να ζωγραφίσεις κάπου τις Ε, Δ, Μ
Το ίδιο και στις αφαιρέσεις. Αν δυσκολεύεσαι μπορείς να ζωγραφίσεις κάπου τις Ε, Δ, Μ
Και μία τελευταία επανάληψη!
Καλή τύχη!!!
*Το παιχνίδι είναι από τη σελίδα math-salamanders.com
Ενημερώθηκε στις 4 Μαΐου, 2020
Γλώσσα- Τετάρτη 1/4 (ευχές)
Ευχές- Β.Μ. Γλώσσας σελ 62
Δες το βίντεο και δες τι μαζεύει η Χαρά και πώς μπορείς να γράψεις μια όμορφη ευχούλα
2. Αντιγραφή και ορθογραφία την παρακάτω φράση:
Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!
Να έχεις όσα επιθυμείς!
η θεία σου, Ελένη
Την αντιγραφή αυτή τη φορά θα τη διορθώσεις μόνος σου/ μόνη σου. Πάρε ένα χρωματιστό στυλό ή ξυλομπογιά και υπογράμμισε αν έχεις κάποιο λάθος.
3. Βρίσκεται στα assigments:
Τώρα που έμαθες πώς γράφουμε τις ευχετήριες κάρτες, μπορείς να δώσεις ένα χεράκι;
O Αρμπέν έχει τα γενέθλιά του και όλη η τάξη αποφασίζει να του γράψει μια ευχετήρια κάρτα.
Βοήθησε τα παιδιά να τη γράψουν. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μερικές από τις παρακάτω λέξεις:
ζήσεις, γελαστός, σκανδαλιάρης, ευτυχισμένος.
4. Ευχές πιλότοι:
Στέλνω ένα βίντεο με οδηγίες για το πώς να φτιάχνετε σαΐτες.
Γράψε μια ευχή που θα ήθελες να διαβάσει ένα παιδί που είναι κι αυτό στο σπίτι του, κάνε το χαρτί σαΐτα και πέταξέ το με φόρα από το παράθυρο! Εύχομαι η σαΐτα σου να μπει σε ένα άλλο σπίτι και να τη διαβάσει ένα παιδάκι και να χαρεί!
Αν πέσει κάτω μη στεναχωρεθείς, μπορεί να βρέξει και να την πάει στο σωστό μέρος το νερό!
*Η σελίδα που εμφανίζεται στο δεύτερο βίντεο είναι από το blog teachergeorgiasclass
η άσκηση 6 είναι από το σχολικό βιβλίο
Ενημερώθηκε στις 4 Μαΐου, 2020
Γλώσσα- 31/3 (ρήματα σε -αίνω)
Β.Μ. Γλώσσας σελ 65- ρήματα σε -αίνω
- Δες το βίντεο και κάνε το ποιηματάκι ανάγνωση σε κάποιον μεγάλο.
2. Σκέψου ότι και οι λέξεις που είναι σύνθετες με το μένω, πλένω, δένω(το έχουν μέσα) γράφονται με ε.
3. Για να εξασκηθείς παίξε αυτό το παιχνίδι.
4. Κλίνε στο κίτρινο τα ρήματα: μαθαίνω, επιμένω και μπαίνω.
5.
*Η εικόνα και η άσκηση 5 είναι από το blog teachergeorgiasclass.weebly.com
Δημοσιεύτηκε στις 31 Μαρτίου, 2020
Μαθηματικά- 31/3 (κεφ. 43 συνέχεια)
ΒΜ. Μαθηματικών σελ 40-41
1.Για εξάσκηση στα προηγούμενα λύσε πρώτα το σταυρόλεξο!
2. Δες το βίντεο κι αν έχεις το βιβλίο των μαθηματικών συμπλήρωσέ το
3. Bρες πόσο χρειάζεσαι μέχρι το 100 ή το 200 στο παρακάτω παιχνίδι:
Πρέπει να βάλεις καύσιμα στα σωστά διαστημόπλοια για να προλάβουν να πετάξουν ΠΡΙΝ πέσουν στο έδαφος.
Θέλει ταχύτητα και γρήγορους υπολογισμούς για το πόσα σου λείπουν.
Το παιχνίδι εδώ
4.
5. Βάλε στη σωστή θέση τονπροηγούμενο αριθμό
6.
*Tο παιχνίδι είναι από τη σελίδα mathplayground
και το πρόβλημα από το σχολικό βιβλίο
Ενημερώθηκε στις 4 Μαΐου, 2020
Πρόκληση πρόσκλησης! (έως 5/4)
Μέχρι το τέλος της εβδομάδας (την Κυριακή) έχετε να λύσετε τον γρίφο και να ετοιμάσετε την πρόσκληση για το πάρτυ γενεθλίων του Μάνου.
Ο Μάνος έχει γενέθλια και για έκπληξη είπα να του ετοιμάσουμε εμείς τις προσκλήσεις.
Μπορείτε να γράψετε την πρόσκληση σε σχόλιο ή να μου τη στείλετε σε mail (αν θέλετε να τη διακοσμήσετε κιόλας.
Τα στοιχεία σας είναι τα εξής:
1. Ένας διάλογος που κρυφάκουσα ανάμεσα στη μαμά και στον μπαμπά του Μάνου.
2. Μια σελίδα που έκοψα από το ημερολόγιο του Μάνου.
3. Σημειώσεις από το τετράδιό του.
Μπορείς τώρα να ετοιμάσεις την πρόσκληση ή θα χάσουν όλοι το πάρτυ;
*διασκευασμένο από δραστηριότητα σχεδιασμένη από τη Χαρισμάθεια
Ενημερώθηκε στις 30 Μαρτίου, 2020
Μαθηματικά- Δευτέρα 30/3
Μάθημα 43- εισαγωγή
Όποιος δεν ολοκλήρωσε το παιχνίδι την προηγούμενη φορά (ήταν και μεγάλο), να το ξαναδοκιμάσει εδώ
Υπολογίζω τα χρήματα με το μυαλό.
[
Κάνε κάθετα τις προσθέσεις και τις αφαιρέσεις στο πράσινο τετράδιο:
240 + 300 =
400 +20 =
500 +104=
340 +600 =
400 +200 =
700 + 200 =
501 - 200 =
850 - 500 =
700 - 400 =
970 - 300 =
440 -300 =
700 - 200 =
*Το παιχνίδι προέρχεται από το blog stintaxi.com
*Η άσκ1 είναι από τα σχολικά βιβλία
*Η ασκ με τα χαρτονομίσματα είναι από το blog teachergeorgiasclass.weebly.com
Τα βίντεο φτιάχτηκαν με την εφαρμογή BrainingCamp
Ενημερώθηκε στις 4 Μαΐου, 2020
Γλώσσα – Δευτέρα 30/3 (Προσκλήσεις)
Προσκλήσεις και μέλη οικογένειας
Ακούστε και διαβάστε το κείμενο με το πάθημα της Χαράς!
Το κειμενάκι αυτό, όπως και την κάρτα του παππού και της γιαγιάς θα τα κάνεις ανάγνωση σε κάποιον μεγάλο:
-
Τώρα δείτε το βίντεο και βάλτε τις εικόνες στη σωστή σειρά:
2. Στην παρακάτω ασκησούλα σημειώστε ποιες λέξεις δείχνουν το πότε και πού θα γίνει η εκδήλωση πατώντας πάνω τους.
3. Βοήθησε την αδερφή της Γαλήνης να γράψει την πρόσκληση. Μην ξεχάσεις να βάλεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες!
4. Bρείτε τη λέξη!
5.
6. Τις λέξεις αυτές θα τις έχετε για ορθογραφία: Μαμά, μπαμπάς, αδελφός, αδελφή, εγγονός, εγγονή, θείος, θεία, ξάδελφος, ξαδέλφη, παππούς, γιαγιά, προπάππους, προγιαγιά, οικογένεια
Προαιρετικά: Αν θες μπορείς να φτιάξεις ένα γενεολογικό δέντρο βάζοντας αυτές τις λέξεις στη σειρά. Σκέψου ότι μπορεί να είναι όπως στην εικόνα από κάτω, αλλά αντί για εικόνες να έχει τις λέξεις της ορθογραφίας.
* Οι ασκήσεις 2,3,4 είναι από το σχολικό βιβλίο.
Ενημερώθηκε στις 4 Μαΐου, 2020
Γλώσσα- 27/3 (επανάληψη στην ενότητα)
Ξαναθυμηθείτε από τη εικόνα τα αόριστα άρθρα και στο παρακάτω κείμενο υπογραμμίστε και τα οριστικά και τα αόριστα άρθρα.
Θυμάμαι ξανά από την εικόνα τα θηλυκά ουσιαστικά σε -η και συμπληρώνω τις δύο ασκήσεις:
Τέλος, εδώ υπογράμμισε τα τοπικά επιρρήματα (απαντάνε στην ερώτηση πού;;;)
και ενώστε τα επιρρήματα που έχουν αντίθετο νόημα μεταξύ τους:
Θυμίζω ότι έχει ανέβει και μια εργασία στα assigments έως την Κυριακή το βράδυ!
(βάζω την εργασία και εδώ για την περίπτωση που κάποιος έχει πρόβλημα με την εφαρμογή:)
*Τα δύο φυλλάδια θεωρίας είναι από αυτό το blog.
Ενημερώθηκε στις 27 Μαρτίου, 2020
Μαθηματικά – Παρασκευή 27/3
Συνέχεια στο μάθημα 41- Εκατοντάδες
- Μπες σε αυτό το παιχνίδι και εξασκήσου στους 3ψήφιους αριθμούς: πάτα εδώ
2. Δες αυτό το βίντεο για σύγκριση εκατοντάδων.
3. Βάλε τους αριθμούς από τον μεγαλύτερο στον μικρότερο.
4. Βάλε τους αριθμούς από τον μικρότερο στον μεγαλύτερο.
5. Συμπλήρωσε τον προηγούμενο και τον επόμενο αριθμό.
6. Και τώρα ένα μικρό προβληματάκι:
7. Τέλος, δες πώς διαβάζουμε τις χιλιάδες και ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ κάνεις την παρακάτω άσκηση
Ενημερώθηκε στις 4 Μαΐου, 2020
Μάθημα Πέμπτης 26/3: Χ, Ε, Δ, Μ
Μαθηματικά Πέμπτης 26/3 - Χιλιάδες (1)
Πρώτα ένα σύντομο παιχνίδι πατώντας εδώ
Ας κάνουμε πρώτα μια σύντομη επανάληψη στις μονάδες, τις δεκάδες και τις εκατοντάδες. Δείτε το βίντεο με προσοχή γιατί έχει ερωτήσεις!
Μαθαίνω τέλεια:
*Tο animation των δύο πρώτων βίντεο είναι από το κανάλι Jump Start Learning στο Youtube (το κείμενο στα αγγλικά ήταν άλλο). Το τέταρτο βίντεο φτιάχτηκε με την εφαρμογή brainingcamp.