Επεκτείνοντας τη Γνώση

Το παιχνίδι είναι ένας τρόπος του μυαλού μας να μαθαίνει
πράγματα.
Diane Ackerman (απόσπασμα από το βιβλίο της Deep play)

 

Ο Piaget (1973) αναφέρει ότι: «Τα παιχνίδια είναι μέσο ανάπτυξης της νοημοσύνης και των άλλων γνωστικών δεξιοτήτων».

 

«Το παιχνίδι είναι ένας τρόπος του μυαλού μας να μαθαίνει πράγματα» Diane Ackerman (απόσπασμα από το βιβλίο της Deep play)

 

Ο Prensky (2001) ισχυρίζεται ότι η Ψηφιακή Παιχνιδοκεντρική μάθηση (Digital Game Based Learning, DGBL) «μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην εκμάθηση υλικού που δεν είναι ελκυστικό και δεν προσφέρει κίνητρα σε κανένα που όμως πρέπει να το μάθουν».

ο Marc Prensky, στο άρθρο του το 2001 με τίτλο "Digital Game-Based Learning" επισημαίνει ότι η ψηφιακή παιχνιδοκεντρική μάθηση (DGBL) μπορεί να διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην εκμάθηση υλικού που δεν είναι ελκυστικό ή δεν παρέχει κίνητρα σε κάποιον που, ωστόσο, χρειάζεται να το μάθει.

Ο Prensky προτείνει ότι τα παιχνίδια παρέχουν ένα περιβάλλον όπου οι μαθητές μπορούν να αντιμετωπίζουν προκλήσεις, να επιλύουν προβλήματα, και να εμπλακούν σε δραστηριότητες που παρέχουν άμεση ανταμοιβή και ανατροφοδότηση. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τον εκμαθησιακό σκοπό υλικού που διαθέτει λιγότερο ενδιαφέρον ή δυσκολίες.

Σε αυτήν την προσέγγιση, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να ενσωματώνουν τα ψηφιακά παιχνίδια στο διδακτικό περιβάλλον για να κάνουν τη μάθηση πιο διασκεδαστική, ενδιαφέρουσα και αποτελεσματική, ιδίως όταν αντιμετωπίζουν μαθητές που ενδεχομένως να έχουν χαμηλό ενδιαφέρον για συγκεκριμένο υλικό.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ