English

eCLASS για τη Μουσική

                                Μουσική

Α-Β: https://eclass.sch.gr/courses/9490053102/

Γ: https://eclass.sch.gr/courses/9490086151/

Δ: https://eclass.sch.gr/courses/9490086160/

Ε: https://eclass.sch.gr/courses/9490086168/

ΣΤ: https://eclass.sch.gr/courses/9490086169/

 

Στους παραπάνω συνδέσμους θα βρείτε το υλικό για το μάθημα της Μουσικής. 

Πατήστε δίπλα από την Τάξη σας και θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη σελίδα.

 

ΑΥΤΟΔΙΟΡΘΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΑΣΚΗΣΗ1 ,3 ΔΕΚΑΔΕΣ-19.530 18.539

8 ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ -19.806

15.375,ΓΙΑΤΙ ΤΟ 3 ΕΙΝΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ

14.603< 15.375 <16.580<18.539<19.530<19.806

ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ 16.580 ΕΙΝΑΙ   14.604 ΚΑΙ 15.375

19.806 +19.530

19.806-19.530

ΑΣΚΗΣΗ2 16.709=(1x10.000)+(6χ1.000)+(7χ100)+(0.10)+(9χ1)

12.458=(1χ10.000)+(2χ1.000)+(4χ100)+(5χ10)+(8χ1)

15.601=(1χ10.000)+(5χ1.000)+(6χ100)+(0χ1)+(1χ1)

14.450=(1χ10.000)+(4χ1.000)+(4χ100)+(5χ10)+(0χ1)

17.125=(1χ10.000)+(7χ1.000)+(1χ100)+(2χ10)+(5χ1)

ΑΣΚΗΣΗ3 12.500+3.000

20.000-4.500

10.000+5.000+500

3χ5.000+500

10.000+5.500

ΠΡΟΒΛΗΜΑ- 6.500+7.300=13.800 ΚΑΙ 20.000-13.800=6.200 ΠΑΙΔΙΑ

ΑΥΤΟΔΙΟΡΘΩΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΡΩΤΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΑΣΚΗΣΗ 1. ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ, ΑΛΕΠΟΥ ,ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ,ΑΕΤΟΣ

ΑΣΚΗΣΗ2. ΑΥΓΑ, ΧΩΡΑΦΙ, ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ, ΨΑΡΙ, ΜΑΡΜΑΡΟ, ΓΥΑΛΙΑ

ΑΣΚΗΣΗ3. ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ-Ο ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ , Ο ΜΑΕΣΤΡΟΣ ,ΤΟ ΜΩΡΟ, ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ,Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ,ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ,Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΕΜΕΙΣ,Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ,ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ,Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ

ΡΗΜΑΤΑ-ΖΥΜΩΝΕΙ,ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ,ΚΟΙΜΑΤΑΙ,ΞΥΝΟΥΝ,ΔΙΕΚΟΨΕ,ΦΕΡΝΕΙ,ΚΑΝΕΙ,ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ,ΚΑΛΕΣΕ,ΠΑΡΑ- ΚΟΛΟΥΘΟΥΝ, 

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ-ΨΩΜΙ,ΟΡΧΗΣΤΡΑ,ΚΟΥΝΙΑ,ΠΑΙΔΙΑ,ΑΓΩΝΑ,ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ,ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ,ΔΩΜΑΤΙΟ,

ΓΟΝΕΙΣ,ΑΓΩΝΑ,ΒΙΒΛΙΑ

ΔΕΥΤΕΡΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟ-ΔΙΑΡΚΟΥΣΑΝ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ,ΗΤΑΝ,ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΝ,ΑΠΟΚΤΟΥΣΑΝ,ΕΓΡΑΦΑΝ,ΑΠΑΓΓΕΛΟΝΤΑΝ,

ΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΝ,ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΝ,ΓΙΝΟΝΤΑΝ,ΕΙΧΑΝ,ΕΞΥΜΝΟΥΣΑΝ

ΔΙΑΦΟΡΑ

Ήρθε η ώρα να χαλαρώσουμε μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες που μπορείτε να τις κάνετε με την οικογένειά σας και να διασκεδάσετε!!!!!!!

Θα χαρώ πολύ να μου στείλετε στο e-mail τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων σας!!!!

 Παρακάτω προτείνονται κάποιες δραστηριότητες:

 

Παίζοντας με τον Κορονοϊό:

Ξεκινώντας σας προτείνω να διαβάσετε τις 3 ιστορίες που σας στέλνω. Αυτές οι ιστορίες μπορούν να αποτελέσουν αφορμή για να δημιουργήσετε τις δικές σας ιστορίες και να εμπνευστείτε για το παιχνίδι σας.

Παιδιά, σας προσκαλώ, λοιπόν, να φτιάξετε τη δική σας ιστορία για την πανδημία:

  • μια ιστορία σε εικόνες-ζωγραφιές για τους μικρότερους
  • και για τους πιο τολμηρούς μια ιστορία με λέξεις (σε κείμενο),
  • ή μια ιστορία σε κόμικ (εικόνες συνοδευόμενες από συννεφάκια με κείμενο)
  • ή ακόμη καλύτερα να αφηγηθείτε την ιστορία σας στην κάμερα (σε βίντεο)
  • ή και να πάρετε συνέντευξη από μέλη της οικογένειας για την πανδημία στην κάμερα (σε βίντεο)

αποτυπώνοντας τι σκέφτεστε, τι νιώθετε και τι κάνετε, εσείς και η οικογένειές σας αυτές τις ημέρες, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους ξεπερνάτε τις δυσκολίες που δημιουργούνται.

Κάθε ιστορία χρειάζεται: Αρχή (γνωρίζουμε τους ήρωες και το περιβάλλον στο οποίο ζουν), Μέση (ένα πρόβλημα γεννιέται, όπου οι ήρωες πρέπει να αντιμετωπίσουν) και Τέλος (αποφασίζουμε πώς θέλουμε να τελειώνει η περιπέτεια των ηρώων μας).

Μικρόβια!

Μικρόβια Παιχνιδομικρόβια!

Συνάχι, αλλεργίες κομπρέσες κρύες!

Ράμματα και κλάματα, σιγά τα πράματα!

Αυτά και άλλα πολλά τραγουδούν οι "Παιχνιδογιατροί" της ομάδας Κοπέρνικος.

Μήπως θέλετε να μάθετε τι ακριβώς τραγουδούν; Να, οι στίχοι!

Untitled-1.jpg (Μέτριο)

Ακούστε και τη μουσική!

"Παιχνιδογιατροί" από την ομάδα Κοπέρνικος Μουσική: Άγγελος Αγγέλου Στίχοι: Έμη Σίνη Τραγούδι: Γιώργος Κισσανδράκης, Μιχάλης Πανάδης

Φτιάξτε κούκλες για να παίξετε την ιστορία σας! Θα χρειαστείτε ψαλίδι, χρώματα, κόλλα, χαρτί ή χαρτόνι, διακοσμητικά (ματάκια, κορδέλες, κουμπιά, ή ό,τι άλλο έχετε και σας αρέσει) και γλωσσοπίεστρα ή ξυλάκι από σουβλάκι ή καλαμάκι! Σχεδιάστε πάνω στο χαρτί/χαρτόνι τους ήρωές σας και ζωφραφίστε τους. Έπειτα κολλήστε τον ήρωα πάνω στο γλωσσοπίεστρο ή το ξυλάκι από σουβλάκι ή το καλαμάκι.

Δοκιμάστε να δημιουργήσετε έναν χαρακτήρα που θα μοιάζει με τερατάκι και θα θυμίζει τον Κορονοϊό. Βρείτε του κι ένα «τερατικό» όνομα. Ο χαρακτήρας θα έχει στοιχεία τρομακτικά και φοβερά στην αρχή (πάρτε αντικείμενα –κουβέρτες, ριχτάρια– και ρούχα από τη μαμά και τον μπαμπά) και στη συνέχεια ένα άλλο άτομο που θα παίζει τον ρόλο του γιατρού θα πει λόγια αγάπης και τρυφερότητας και το τερατάκι, θα γίνει αδύναμο, θα γλυκαίνει και τέλος θα κατατροπωθεί και θα πέσει κάτω νικημένο.

Ή εναλλακτικά παίξτε με τον χαρακτήρα που έχετε δημιουργήσει κάνοντας παντομίμα (χωρίς να μιλάτε και χωρίς να κάνετε ήχους). Δοκιμάστε να κυκλοφορήσετε μέσα στο σπίτι, να εξαπλωθείτε και να μολύνετε διάφορες επιφάνειες, αντικείμενα και ανθρώπους (το σκέφτομαι με μεγάλη δόση χιούμορ όλο αυτό). Έχετε τον νου σας μη σας ακολουθεί κανένας γιατρός!!!

Δοκιμάστε αν θέλετε να παίξετε σε δυάδα ή τριάδα ένα μικρό δρώμενο με πρωταγωνιστές τον «κορονοϊό» και έναν ή μία «γιατρό» (αδερφός, αδερφή, μαμά, μπαμπάς, γιαγιά, παππούς, θείος, θεία) που προσπαθεί να τον νικήσει και να μας προστατεύσει (θα ήταν ωραίο να το τραβήξετε σε βίντεο).

Τέλος, χαλαρώστε στο χαλί, κλείστε τα μάτια σας, βάλτε να ακούσετε το μουσικό κομμάτι του Schubert, Serenade.

Σκεφτείτε ότι βρίσκεστε σε ένα ονειρικό και ασφαλές μέρος, όπου δεν υπάρχει κανένας ιός και κανένας κίνδυνος, σε ένα καταπράσινο λιβάδι, με ένα τεράστιο ουράνιο τόξο. Τι βλέπετε τριγύρω; Τι ακούτε; Έχετε παρέα ή είστε μόνοι σας; Φανταστείτε αυτό το μέρος. Δοκιμάστε να περιγράψετε πώς ήταν αυτό το ονειρικό ταξίδι!

ΦΥΣΙΚΗ

Στην Φυσική θα ασχοληθούμε με τα 2 πρώτα μαθήματα της 1ης ενότητας με τίτλους:

  1. Μορφές Ενέργειας
  2. Πηγές ενέργειας

Στα παρακάτω link παρουσιάζεται η θεωρία των 2 πρώτων μαθημάτων. Μπορείτε να επιλέξετε για να εμπεδώσετε την θεωρία των μαθημάτων όποια από τα 2 link θέλετε:

  1. https://anoixtosxoleio.weebly.com/epsilonnu941rhogammaepsiloniotaalpha.html

2. http://daskalosa.eu/physics_st/st_fysika_01_energeia.html

Σας περιμένουν διαδραστικά παιχνίδια, animation,videos,quiz!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ 1Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:

1. Αναγέννηση και Θρησκευτική Μεταρρύθμιση

2. Από τις Γεωγραφικές Ανακαλύψεις στο Διαφωτισμό

3. Η Αμερικανική και Γαλλική Επανάσταση

Αρχικά θα δείτε με προσοχή τα βιντεομαθήματα των 3 μαθημάτων, στην συνέχεια θα διαβάσετε τα σχεδιαγράμματα για το κάθε μάθημα και στο τέλος θα κάνετε κλικ στο Εξάσκηση-Quiz της ενότητας για να ελέγξετε τις γνώσεις. Το link είναι το ακόλουθο: https://anoixtosxoleio.weebly.com/epsilonnu972tauetataualpha-alpha9001.html

Τα σχεδιαγράμματα του κάθε μαθήματος βρίσκονται στα παρακάτω link:

Μάθημα 1ο: https://anoixtosxoleio.weebly.com/uploads/8/4/5/6/8456554/__-__01.pdf

Μάθημα 2ο: https://anoixtosxoleio.weebly.com/uploads/8/4/5/6/8456554/__-__02_1.pdf

https://anoixtosxoleio.weebly.com/uploads/8/4/5/6/8456554/__-__02_2.pdf

Μάθημα 3ο: https://anoixtosxoleio.weebly.com/uploads/8/4/5/6/8456554/__-__03.pdf

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

 

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (02/04)

Χτες ήταν η Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό

Πάμε να δώσουμε μια ΓΡΟΘΙΑ στους μύθους για τον Αυτισμό. Είσαι μαζί μας;

#1 Ξέρω πως είναι περίπου ένα άτομο με Αυτισμό! Έχω δει μια ταινία!

Δυστυχώς οι ταινίες παρουσιάζουν συνήθως μια στερεότυπη εικόνα για τον αυτισμό. Πρέπει να σου θυμίσω ότι δεν πρόκειται για μια ενιαία κατάσταση, αλλά για φάσμα! Αυτό σημαίνει ότι τα διαγνωστικά κριτήρια του Αυτισμού μπορεί να τα πληροί μια ετερόκλητη ομάδα ατόμων.

#2 Τα άτομα με Αυτισμό δεν έχουν προσωπικότητα και ενδιαφέροντα!

Φυσικά έχουν προσωπικότητα, όπως ο καθένας μας! Ακόμη κι αν τα ενδιαφέροντά τους είναι συχνά μονότονα και μονομερή, αλλά δεν παύουν να είναι ιδιαίτερα και προσωπικά.

#3 Τα άτομα με Αυτισμό φοράνε συνεχώς τα ίδια ρούχα, όπως ο Albert Einstein!

Υπάρχει μια τάση να αποδίδονται διάφορες διαταραχές κατά καιρούς σε ιδιοφυείς επιστήμονες και καλλιτέχνες! Αν και τέτοιου είδους "φήμες" μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση της κοινωνικής αντιμετώπισης του Αυτισμού, συχνά ευνοούν παράλληλα την διαιώνιση στερεοτύπων και γενικεύσεων που μας απομακρύνουν από την πραγματική κατανόηση της διαταραχής. Τα άτομα με Αυτισμό μπορεί να προτιμούν συγκεκριμένα ρούχα, χρώματα ή υφές, χωρίς όμως να είναι απαραίτητο. Σε κάθε περίπτωση, τα άτομα με Αυτισμό δεν βγαίνουν από φωτοτυπικό και δεν είναι ίδια.

#4 Τα άτομα με Αυτισμό είναι διάνοιες!

Ο Αυτισμός αφορά άτομα από όλο το φάσμα των νοητικών ικανοτήτων. Τα άτομα με Αυτισμό μπορεί να έχουν χαμηλή, φυσιολογική ή υψηλή νοημοσύνη.

#5 Τα άτομα με Αυτισμό δεν έχουν συναισθήματα και γι' αυτό τους τα διδάσκουμε!

Τα άτομα με Αυτισμό έχουν πλούσιο συναισθηματικό κόσμο, αλλά συχνά μια έντονη δυσκολία στην αποκωδικοποίηση και την έκφρασή τους. Με άλλα λόγια, συχνά εκφράζουν με ασυνήθιστο τρόπο τα συναισθήματά τους, ενώ δυσκολεύονται να "διαβάσουν" τις συναισθηματικές αντιδράσεις των άλλων αξιολογώντας εξωλεκτικά στοιχεία όπως π.χ ο τόνος της φωνής, η έκφραση του προσώπου, η γλώσσα του σώματος. Οι ψυχοπαιδαγωγικές παρεμβάσεις αποσκοπούν στη διευκόλυνση αυτών των "αναγνώσεων", αλλά και στην εκμάθηση κοινωνικά κατάλληλων τρόπων έκφρασης του συναισθήματος.

#6 Τα άτομα με Αυτισμό είναι αντικοινωνικά.

Όπως είπαμε, κάθε άτομο με Αυτισμό είναι διαφορετικό. Μην εκπλαγείτε αν ένα άτομο με Αυτισμό σας πλησιάσει, σας αγγίξει ή σας χαιρετίσει με τον τρόπο του! Μολονότι ο Αυτισμός περιλαμβάνει κυρίως ελλείμματα στις κοινωνικές ικανότητες και δεξιότητες, η διάθεση για κοινωνική συνδιαλλαγή διαφέρει από άτομο σε άτομο κι από πλαίσιο σε πλαίσιο. Σε γενικές γραμμές πάντως μπορούμε να πούμε ότι τα άτομα με Αυτισμό τείνουν να μη γνωρίζουν πως να προσεγγίσουν τους άλλους.

#7 Τα άτομα με Αυτισμό αγαπούν τη ρουτίνα

Όλα τα παιδιά έχουν ανάγκη τη ρουτίνα εντός της οποίας αισθάνονται ασφάλεια. Ωστόσο, τα περισσότερα παιδιά με Αυτισμό παρουσιάζουν αυξημένη ανάγκη για δομή και προβλεψιμότητα, καθώς οι εκπλήξεις και οι αλλαγές τους δημιουργούν αυξημένο άγχος και αποδιοργάνωση. Οι ειδικοί θεραπευτές μπορούμε να παρέμβουμε για να διδάξουμε στα παιδιά τεχνικές διαχείρισης του άγχους που συνδέεται με διαταραχή της ρουτίνας, αλλά και να εκπαιδεύσουμε τους ενήλικες στη μείωση του στοιχείου των εκπλήξεων και την προετοιμασία του παιδιού σε περίπτωση αλλαγών.

#8 Τα άτομα με Αυτισμό έχουν φοβερή μνήμη

Ορισμένα άτομα έχουν εκπληκτική μνήμη με εστίαση σε ασήμαντες λεπτομέρειες, ενώ άλλα παρουσιάζουν δυσκολίες στην ανάκληση. Ακριβώς όπως συμβαίνει με κάθε άνθρωπο, το γεγονός ότι γνωρίζεις ένα άτομο με Αυτισμό δεν σημαίνει αυτομάτως ότι γνωρίζεις όλα τα άτομα με διαταραχές του αυτιστικού φάσματος.

 

 

Μπορείς να δεις ένα ενδιαφέρον βίντεο για τον αυτισμό εδώ.

ΓΛΩΣΣΑ Β ΤΑΞΗ (3-4-2020)

1) Να διαβάσετε το κείμενο «Ο υπολογιστής μου» από το ανθολόγιο σελίδα 152  και να εξασκηθείτε στην ανάγνωση .

( Σας το στέλνω σε αρχείο σε περίπτωση που το έχετε αφήσει την τάξη.)

2) Δείτε το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=HwPoVO1ZgUg με κανόνες ουσιαστικών.

3) Διαβάζετε από το αρχείο ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ τους κανόνες και κάνετε τις ασκήσεις.

4) Παίξτε το παιχνίδι με τα ουσιαστικά του μικρού Νικόλα Ενότητας 9 https://teachergeorgiasclass.weebly.com/beta-tauepsilonupsilonchiomicronsigma-epsilonnu972tauetatauepsilonsigmaf-9-16.html

ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ανθολόγιο

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ  εδω-> ουσιαστικά Β ΤΑΞΗ

Ακούστε και ένα τραγουδάκι https://www.youtube.com/watch?v=F1lm8h-VjVY με πολλή πολλή ΑΓΑΠΗ!!!

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ !!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!!!!!!