English

ΟΔΗΓΙΕΣ

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Στο τετράδιο εργασιών σας να γράψετε 10 προτάσεις με υποκείμενο ρήμα αντικείμενο,

10 προτάσεις με υποκείμενο ρήμα κατηγορούμενο,

10 ρήματα Α' συζυγίας και 10 ρήματα Β' συζυγίας

 

 

Ασκήσεις Μαθηματικών

Ασκήσεις

 

Διάβασες τη θεωρία; Μπορείς να επιλέξεις ανάλογα με το τι ζητάει κάθε πρόβλημα τη σωστή πράξη; Τσέκαρε εδώ

 

Κάποιες πράξεις, όπως η αφαίρεση, δεν μπορούν να γίνουν πάντα. Ξέρεις πότε γίνονται οι πράξεις και πότε όχι; Αν είσαι σίγουρος-η πάτα εδώ

 

Τέλος, μια εύκολη θεωρώ δραστηριότητα για να ανεβάσετε το προσωπικό σας σκορ. Το σκορ θα ναι μεγαλύτερο, μικρότερο ή ίσο με το προηγούμενο; Δες εδώ

Θεωρία των 4 μαθηματικών πράξεων

ΘΕΩΡΙΑ 4 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝι

Τα σύμβολα ισότητας και ανισότητας

Στο παρόν αρχείο θα βρείτε μια σύντομη θεωρία για τις 4 βασικές μαθηματικές πράξεις και ένα αρχείο για τα σύμβολα ανισότητας και ισότητας. Στα πλαίσια των επαναληπτικών δραστηριοτήτων θα χρειαστεί να τα μελετήσετε και στη συνέχεια να προχωρήσετε στις ασκήσεις.

Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Για όποια απορία βρίσκομαι στη διάθεση σας στο προσωπικό μου mail.

eCLASS για τη Μουσική

                                Μουσική

Α-Β: https://eclass.sch.gr/courses/9490053102/

Γ: https://eclass.sch.gr/courses/9490086151/

Δ: https://eclass.sch.gr/courses/9490086160/

Ε: https://eclass.sch.gr/courses/9490086168/

ΣΤ: https://eclass.sch.gr/courses/9490086169/

 

Στους παραπάνω συνδέσμους θα βρείτε το υλικό για το μάθημα της Μουσικής. 

Πατήστε δίπλα από την Τάξη σας και θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη σελίδα.

 

ΑΥΤΟΔΙΟΡΘΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

ΑΣΚΗΣΗ1 ,3 ΔΕΚΑΔΕΣ-19.530 18.539

8 ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ -19.806

15.375,ΓΙΑΤΙ ΤΟ 3 ΕΙΝΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ

14.603< 15.375 <16.580<18.539<19.530<19.806

ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ 16.580 ΕΙΝΑΙ   14.604 ΚΑΙ 15.375

19.806 +19.530

19.806-19.530

ΑΣΚΗΣΗ2 16.709=(1x10.000)+(6χ1.000)+(7χ100)+(0.10)+(9χ1)

12.458=(1χ10.000)+(2χ1.000)+(4χ100)+(5χ10)+(8χ1)

15.601=(1χ10.000)+(5χ1.000)+(6χ100)+(0χ1)+(1χ1)

14.450=(1χ10.000)+(4χ1.000)+(4χ100)+(5χ10)+(0χ1)

17.125=(1χ10.000)+(7χ1.000)+(1χ100)+(2χ10)+(5χ1)

ΑΣΚΗΣΗ3 12.500+3.000

20.000-4.500

10.000+5.000+500

3χ5.000+500

10.000+5.500

ΠΡΟΒΛΗΜΑ- 6.500+7.300=13.800 ΚΑΙ 20.000-13.800=6.200 ΠΑΙΔΙΑ

ΑΥΤΟΔΙΟΡΘΩΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΡΩΤΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΑΣΚΗΣΗ 1. ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ, ΑΛΕΠΟΥ ,ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ,ΑΕΤΟΣ

ΑΣΚΗΣΗ2. ΑΥΓΑ, ΧΩΡΑΦΙ, ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ, ΨΑΡΙ, ΜΑΡΜΑΡΟ, ΓΥΑΛΙΑ

ΑΣΚΗΣΗ3. ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ-Ο ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ , Ο ΜΑΕΣΤΡΟΣ ,ΤΟ ΜΩΡΟ, ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ,Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ,ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ,Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΕΜΕΙΣ,Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ,ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ,Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ

ΡΗΜΑΤΑ-ΖΥΜΩΝΕΙ,ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ,ΚΟΙΜΑΤΑΙ,ΞΥΝΟΥΝ,ΔΙΕΚΟΨΕ,ΦΕΡΝΕΙ,ΚΑΝΕΙ,ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ,ΚΑΛΕΣΕ,ΠΑΡΑ- ΚΟΛΟΥΘΟΥΝ, 

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ-ΨΩΜΙ,ΟΡΧΗΣΤΡΑ,ΚΟΥΝΙΑ,ΠΑΙΔΙΑ,ΑΓΩΝΑ,ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ,ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ,ΔΩΜΑΤΙΟ,

ΓΟΝΕΙΣ,ΑΓΩΝΑ,ΒΙΒΛΙΑ

ΔΕΥΤΕΡΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟ-ΔΙΑΡΚΟΥΣΑΝ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ,ΗΤΑΝ,ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΝ,ΑΠΟΚΤΟΥΣΑΝ,ΕΓΡΑΦΑΝ,ΑΠΑΓΓΕΛΟΝΤΑΝ,

ΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΝ,ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΝ,ΓΙΝΟΝΤΑΝ,ΕΙΧΑΝ,ΕΞΥΜΝΟΥΣΑΝ

ΔΙΑΦΟΡΑ

Ήρθε η ώρα να χαλαρώσουμε μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες που μπορείτε να τις κάνετε με την οικογένειά σας και να διασκεδάσετε!!!!!!!

Θα χαρώ πολύ να μου στείλετε στο e-mail τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων σας!!!!

 Παρακάτω προτείνονται κάποιες δραστηριότητες:

 

Παίζοντας με τον Κορονοϊό:

Ξεκινώντας σας προτείνω να διαβάσετε τις 3 ιστορίες που σας στέλνω. Αυτές οι ιστορίες μπορούν να αποτελέσουν αφορμή για να δημιουργήσετε τις δικές σας ιστορίες και να εμπνευστείτε για το παιχνίδι σας.

Παιδιά, σας προσκαλώ, λοιπόν, να φτιάξετε τη δική σας ιστορία για την πανδημία:

  • μια ιστορία σε εικόνες-ζωγραφιές για τους μικρότερους
  • και για τους πιο τολμηρούς μια ιστορία με λέξεις (σε κείμενο),
  • ή μια ιστορία σε κόμικ (εικόνες συνοδευόμενες από συννεφάκια με κείμενο)
  • ή ακόμη καλύτερα να αφηγηθείτε την ιστορία σας στην κάμερα (σε βίντεο)
  • ή και να πάρετε συνέντευξη από μέλη της οικογένειας για την πανδημία στην κάμερα (σε βίντεο)

αποτυπώνοντας τι σκέφτεστε, τι νιώθετε και τι κάνετε, εσείς και η οικογένειές σας αυτές τις ημέρες, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους ξεπερνάτε τις δυσκολίες που δημιουργούνται.

Κάθε ιστορία χρειάζεται: Αρχή (γνωρίζουμε τους ήρωες και το περιβάλλον στο οποίο ζουν), Μέση (ένα πρόβλημα γεννιέται, όπου οι ήρωες πρέπει να αντιμετωπίσουν) και Τέλος (αποφασίζουμε πώς θέλουμε να τελειώνει η περιπέτεια των ηρώων μας).

Μικρόβια!

Μικρόβια Παιχνιδομικρόβια!

Συνάχι, αλλεργίες κομπρέσες κρύες!

Ράμματα και κλάματα, σιγά τα πράματα!

Αυτά και άλλα πολλά τραγουδούν οι "Παιχνιδογιατροί" της ομάδας Κοπέρνικος.

Μήπως θέλετε να μάθετε τι ακριβώς τραγουδούν; Να, οι στίχοι!

Untitled-1.jpg (Μέτριο)

Ακούστε και τη μουσική!

"Παιχνιδογιατροί" από την ομάδα Κοπέρνικος Μουσική: Άγγελος Αγγέλου Στίχοι: Έμη Σίνη Τραγούδι: Γιώργος Κισσανδράκης, Μιχάλης Πανάδης

Φτιάξτε κούκλες για να παίξετε την ιστορία σας! Θα χρειαστείτε ψαλίδι, χρώματα, κόλλα, χαρτί ή χαρτόνι, διακοσμητικά (ματάκια, κορδέλες, κουμπιά, ή ό,τι άλλο έχετε και σας αρέσει) και γλωσσοπίεστρα ή ξυλάκι από σουβλάκι ή καλαμάκι! Σχεδιάστε πάνω στο χαρτί/χαρτόνι τους ήρωές σας και ζωφραφίστε τους. Έπειτα κολλήστε τον ήρωα πάνω στο γλωσσοπίεστρο ή το ξυλάκι από σουβλάκι ή το καλαμάκι.

Δοκιμάστε να δημιουργήσετε έναν χαρακτήρα που θα μοιάζει με τερατάκι και θα θυμίζει τον Κορονοϊό. Βρείτε του κι ένα «τερατικό» όνομα. Ο χαρακτήρας θα έχει στοιχεία τρομακτικά και φοβερά στην αρχή (πάρτε αντικείμενα –κουβέρτες, ριχτάρια– και ρούχα από τη μαμά και τον μπαμπά) και στη συνέχεια ένα άλλο άτομο που θα παίζει τον ρόλο του γιατρού θα πει λόγια αγάπης και τρυφερότητας και το τερατάκι, θα γίνει αδύναμο, θα γλυκαίνει και τέλος θα κατατροπωθεί και θα πέσει κάτω νικημένο.

Ή εναλλακτικά παίξτε με τον χαρακτήρα που έχετε δημιουργήσει κάνοντας παντομίμα (χωρίς να μιλάτε και χωρίς να κάνετε ήχους). Δοκιμάστε να κυκλοφορήσετε μέσα στο σπίτι, να εξαπλωθείτε και να μολύνετε διάφορες επιφάνειες, αντικείμενα και ανθρώπους (το σκέφτομαι με μεγάλη δόση χιούμορ όλο αυτό). Έχετε τον νου σας μη σας ακολουθεί κανένας γιατρός!!!

Δοκιμάστε αν θέλετε να παίξετε σε δυάδα ή τριάδα ένα μικρό δρώμενο με πρωταγωνιστές τον «κορονοϊό» και έναν ή μία «γιατρό» (αδερφός, αδερφή, μαμά, μπαμπάς, γιαγιά, παππούς, θείος, θεία) που προσπαθεί να τον νικήσει και να μας προστατεύσει (θα ήταν ωραίο να το τραβήξετε σε βίντεο).

Τέλος, χαλαρώστε στο χαλί, κλείστε τα μάτια σας, βάλτε να ακούσετε το μουσικό κομμάτι του Schubert, Serenade.

Σκεφτείτε ότι βρίσκεστε σε ένα ονειρικό και ασφαλές μέρος, όπου δεν υπάρχει κανένας ιός και κανένας κίνδυνος, σε ένα καταπράσινο λιβάδι, με ένα τεράστιο ουράνιο τόξο. Τι βλέπετε τριγύρω; Τι ακούτε; Έχετε παρέα ή είστε μόνοι σας; Φανταστείτε αυτό το μέρος. Δοκιμάστε να περιγράψετε πώς ήταν αυτό το ονειρικό ταξίδι!

ΦΥΣΙΚΗ

Στην Φυσική θα ασχοληθούμε με τα 2 πρώτα μαθήματα της 1ης ενότητας με τίτλους:

  1. Μορφές Ενέργειας
  2. Πηγές ενέργειας

Στα παρακάτω link παρουσιάζεται η θεωρία των 2 πρώτων μαθημάτων. Μπορείτε να επιλέξετε για να εμπεδώσετε την θεωρία των μαθημάτων όποια από τα 2 link θέλετε:

  1. https://anoixtosxoleio.weebly.com/epsilonnu941rhogammaepsiloniotaalpha.html

2. http://daskalosa.eu/physics_st/st_fysika_01_energeia.html

Σας περιμένουν διαδραστικά παιχνίδια, animation,videos,quiz!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!